Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



Sanah Helwah ♥




I'm wishing Happy Birthday to my two important person in my life .....





23/05- Happy Birthday mak .. thanks for everything . dah 47 tahun , Alhamdulillah mak masih bernafas . Allah, tolong panjangkan umur mak . kurangkanlah kesakitan yang mak rasai sekarang . supaya dia mampu untuk menunaikan kewajipan sebagai seorang hambaMu . Jangan Engkau berikan sifat berputus asa dalam dirinya . mak , kami semua ada untuk mak , janganlah risau . we love you so much mak ☺





25/05- Birthday shout out to my one and only youngest brother ! cepatnya awk membesar . dah 10 tahun pun . jangan lah buli kak dila sangat, tahu lah kak dila je yang paling kecik dlm family huhuuu . I love you dear, pls stay cute 'till the end okayyyyyy ♥




Blogger nayfatimah rasyid said...

semoga emak sihat selalu ;)

 
Blogger Miss Xyz said...

alhamdulillah, selamat hari jadi kepada mak awak :3

Jom, join giveaway saya sebelum tamat 12 tengah malam ni? saya nak tambah hadiah ni ehehe

 
Blogger sue sue said...

Selamat hari jadi mak..moga sihat & ceria sokmo! :)


Singgah blogwalking...:)
Nak tahu ade diabetes ke tak?Jom cek kat sini:
http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/05/tanda-tanda-diabetes-yang-anda-mesti.html

 

Post a Comment