Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



It's Okay to Cry






Menangis , bukan boleh dibuat buat . Ia datang dgn sendiri .Terus terang aku cakap dulu aku cukup tak suka orang menangis .especially bab cinta . dan aku memang menyesal sangat benci .sepatutnya aku tak perlu ada perasaan gitu . Itu hak masing masing lah nak feeling lebih kan . aku je tak faham orang lagi masa tuh . budak budak lagi . pakwe takde kan so bila kawan nangis sebab pakwe mulalah mengutuk hahaha ;D

tapi sekarang aku mengaku, aku dah menjadi seorang manusia dengan airmata sudah berpisah tiada . Air mata tu peneman setia aku dah . tak kira lah sedih ke, gembira ke , frust depressed exhausted and memacam lagi perasaan lah , air mata akan mengalir . Itulah aku sekarang .

Cry a river if you have to . For me now, kalau kau rasa sedih kau lepaskan jelah . biarlah kau nangis sesorang dalam bilik air pun janji kau lega . kekadang rasa sedih ni tak payah nak bagitahu kat sesapa pun sebab there's no one can understand you . They can listens your problems, lend their shoulder to you cry on but percaya ke dorang boleh amanah dengan apa masalah yang korang story kan ? bukan nak suruh jadi orang yang tak percayakan sesape dah sekarang ni cumanya sekarang ramai dah manusia tak jujur . tikam belakang . that's why aku keep pendam sendiri sampai mereput .

satu satunya yang kau boleh percaya sekarang ni cuma Allah . itu je harapan kau .kau takkan dapat selesaikan masalah kau dalam masa itu juga tapi percayalah kelegaan yang kau rasakan itu lain tau . lain sangat . Cry if it helps you to breathe again, menangislah di tikar sejadah, ketika kau sujud, mengadulah apa kau nak ceritakan, Dia Maha Mendengar . trust the faith most important . Allah tak janji akan selesaikan kekusutan kau secepat mungkin tapi Dia janji akan beri jalan pada kau pada masa yang sesuai . so keep smile :)

Crying doesn't mean the person is weak . It means that person has a heart <3


now I know why they cry :)


Blogger Unknown said...

Kadang2 menangis adala cara tbaik utk legakan berat tanggungan hati.... rasa lega sgt lepas nangis....akan ada kekuatan lepas tu.. in shaa Allah... keep crying girl... hhahahaha.... be strong...

 

Post a Comment