Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



Gotta Have Fun !





It's been a while . we gather again . Allah je tahu betapa aku rindunya aku dekat mereka :)
biasalah kan bila masing masing dah sibuk belajar .group whatsapp pun muncul jarang jarang je tambah pulak bila budak UITM dan POLI tengah exam week. sekarang dah free katakan , tinggal tunggu result final exam je depa ni . aku ni je nak tunggu bulan 7 sangatlah seksa huhuu. eh ? nak tahu kenapa aku tengah tunggu bulan 7 ? emmmmm kena la tunggu entry seterusnya ;)





Actually aku tak ikut pun depa keluar ni sebab aku kena ambil adik adik dekat sekolah .biasalahhh kena jadi driver tak bergaji pulak :( .tapi lepastu depa tulis kat group suruh datang so lepas ambik adik suruhlah abah hantarkan dekat Taiping Sentral . dapatlah berjumpa walaupun sekejap dgn kesayangan2 hamba ni :)



Memasing muka dah matang . sekejap je kan masa berlalu . terasa macam semalam je kita makan nasi lemak dlm kelas sebab malas nk keluar pegi kantin haha . dan terasa macam semalam juga kita berkumpul ramai ramai dalam kelas sebab biasalah perempuan, gosip kan :D .ini baru sebahagian je . aku harapp kita 12 orang dapat gather lagi sementara hgpa semua tengah cuti sem kan . pls make it real emmmm . rindu sangat kt hgpa ni . huhuk 




madiana, suraya, hazwani, fatin, athirah, wahida, ain, adibah, zatil, farhanim, najihah, farah 



Post a Comment