Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



for you






Assalamualaikum . now 2.28 A.M and the main reason i can't sleep is , SUPER COFFEE pfft ! huhuu.
so decided to update an entry .This entry for my new friend from UNIKL RCMP . berlainan course ,kenal je di twitter tapi rasa macam kenal lama sebab dia baik .

her blog, nad-lifelyrics.blogspot.com

Nadhirah, awak ada tag saya dekat instagram kan pasal 20 facts about me . soooo malu nak create dekat ig so saya buat dekat sini jelah ye .hope you dont mind :)

Are You Ready Guys ??????? Lets started.

1. Name Given FARAH 'ADILA BINTI BAKAR . simple right ? tapi ramai yang suka tulis nama saya salah . for example, no " ' " , KOMA sebelum A . and ABU BAKAR sedangkan BAKAR je nama ayah nye .ADILAH for ADILA -,-
2. paling takut kucing even kucing itu comel .
3. obsess in PINK.
4. loves kpop . EXO, SNSD and APINK
5. tak mudah menangis, kecuali benda tu sangat sangat sangat menyentuh hati .
6. sangat funny bila dengan family.
7. sangat peramah in laman sosial but not dekat luar .
8. ada lah jugak sifat pemalu tu >.<
9. sangat suka cute stuff .
10. tak mudah suka orang .
11. habit bangun lambat tak boleh diubah even I'm 18 now .
12. NO bff.
13. nak semua benda teratur je, dengan ada pelbagai jadual bagai, padahal at last ada jugak yang tak ikut .
14. teringin nak bilik sendiri , yang dipenuhi dengan pelbagai stuff warna PINK !
15. ada bantal busuk sendiri .sampai mak cakap boleh buat kuah laksa .sebelum masuk u ,bantal busuk tu saya simpan dekat tempat yang mak saya taktahu sebab mak warning nak buang bantal tuh >.<
16. teringin nak handphone baru :(
17. realised semakin matang sejak masuk u.
18. still tak tinggi .
19. single.
20. Ini jalan hidup saya. Ini karakter saya :)

fuhhh habis . for nad, saya baru kenal awak .dan saya nak kenal lebih rapat dengan awak. you know, saya suka berkawan . saya tak suka tengok awak sedih, even kita baru je kenal, even kita tak pernah dengar suara each other, hanya berbalas senyuman . dont be sad .be happy always ye :)

yang baik daripada Allah, yang kurang daripada saya . Assalamualaikum ...




Post a Comment