Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



it's time to move on ッ


assalamualaikum ,


sekarang nih bukan masa untuk bercintan cintun dah lah untuk aku .no more happiness, no more tears .apa lagi yang tinggal ? apa pun tarak .sebab apa ? sebab aku dah letih .
FAHAM tak ? L E T I H !!

letih ? yaa letih menunggu, letih menangis, letih tulis surat putus berkali kali ( tak penah pun bagi ) ,letih lakukan segala-galanya nak jaga hati dia .tapi apa balasannya ? 

nd now, aku dah fed up .aku dah give up .apa nak jadi, jadilah .aku dah tak kesah .sebab aku dah janji dekat diri aku, aku takkan menangis lagi untuk dia .takde guna lar bro nanges untuk orang yang tak hargai kita, tak beri perhatian yang secukupnya untuk kita. fuhhh~ sakit doe .aku cuma nak FOKUS FOKUS FOKUS jaa .no more honeymoon .hey dah nak form 5 kan, sedar lar diri sikit .dah takde dah tahun untuk berbulan madu .dah nak habes pun zaman tuh .kita fokus study okayy, kita fokus :-)

tauu tak kenapa aku dah tanak nanges sebab dye ? SEBAB nanti kalaulah KALAU , aku putus dengan dye, aku takde lar tertonggeng-2 terguling-2 nanges sebab dye .ken ken ..hurmm beratnya hati nih ..

berita gembira buat aku :-) ..

my ADDMATH , jeng jeng jeng *bunyi drum sikit* ,,
LULUS !!!! yeayyyyy ! aku dapat C .alhamdulillah .terima kasih kepada ALLAH .
aku tak target dapat C, aku cuma target lulus err cuma dalam 40 lebih je .tak sangka ALLAH bagi lebih daripada tuu .so ALHAMDULILLAH ya ALLAH ..fizik kimia bio, tatau lagi .arrrghhh i die !


akan kusimpan semua kenangan kita dalam hati ini :')
 JAR OF HEART ..





Post a Comment