Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



happy holiday


assalamualaikum ,


yeahh akhirnyaa !! nd happy holiday to everyone yahooo , enjoyyy ken :-D
kay , what should i do ? what to do first ? texting ? facebook ? twitter ? ape perlu buat dulu ??
confirm lar texting dulu .rindu sesangad dekat dye .3 minggu woi tak pegang hp langsung .baru jer on balek td .baru satu message aku send, cepat pulak dye balas "i miss you sayang~" .wahh rindu sangad lar tuh .ekeke

then, facebook ,twitter .what the AhAh :-D .rasa nak buat semua benda .bilik ? yes mom .done kemas .hah ringan sikit kepala ..

ahh dah cuti .konfirm rindu dekat dye .ahh apa nak buat ..dua hari dating .ecece .semoga bole terubat rindu ..apa plan for holiday ? erm, tatau lagi .bulan 12 ? arghh bersiap sedia menempah perang .siapkan semuanya ,.ilmu di dada harus cukup .keberanian mesti ada .spm menanti ..tengok akak abang spm sangad menakutkan ..spm penentu hidup .cabang mana harus dilalui lepas habes sekola .harus diusung ke mana lagi result kita tuh ? kalau gempak takpe juga .nd my mom said, dari bulan 12 nih kena bersiap sedia supaya taon depan tak terkena kejutan budaya spm .hah apa yang dimerepekkan disini .pedulikan ----

ahhh i miss 2012 .tahun nih banyak sangad peristiwa yang terjadi. dari mula masuk skola sampai habes skola tadi .banyak sangad masalah yang melanda .kay let me tell ~

aku salah seorang pelajar cemerlang nd i'd very proud of it . orang ramai nak kawan dengan aku, ramai yang kenal aku .tp tuu semua tak kekal lama .aku sedar orang tak selamanya pandang kita .kawan yang rapat dengan aku makin lama makin menjauh .nd i really don't know why .
dulu memang rapat sangad dengan dye .pegi mana pon dengan dye .dulu dye cakap aku bestie dye .ada lagi gamba dekat fb yang dye mention bawah tu "with my bestie" but now di twitter she tweet "my bestfriend: dye pakai beg body glove warna pink" .haha :') .nvm .salah aku dulu .mungkin .dah aku tak kesah semua tuh .aku cuma mendoakan kegembiraan kawan-2 aku .aku takde dengki dengan depa .aku takde cemburu pon .tp ada jugak sesekali aku teringat our miss moment .aku rindu .selalu aku nanges .teringat apa yang penah kita buat dulu .aku nak hang balik .tp takkan dapat ,aku tahu :-) .takpe takpe ,hg sesuai dengan dye ,bukan dengan aku .serious hg serasi dengan dye .i'm happy for it :')

dulu masa form 3 , taon lepas , aku rapat dengan boys kelas aku .bukan aku sorang , girls laen sume rapat .but now 2012, aku macam hilang depa .aku sangad pelik .orang laen pon couple tp diorang rapat jer .tp kenapa aku ? kenapa depa pulaukan aku ? kenapa ? mungkin sebab perangai aku atau aku da couple ? chill lar kawan-2 , just couple ,bukannya kawen :-P .

nd aku banyak belaja erti persahabatan ,erti cinta, ehem ehem :-D nd erti kasih sayang .2012 banyak mengajar aku macamana nak control myself, mengajar erti sabar ,how to handle my own problems .nd i really proud, aku da semakin matang :-) .aku da pandai menangis sekarang :-D .baru aku sedar, menangis tuu terapi diri .dulu masa aku ada masalah, aku tak penah nanges .aku selalu fikir kenapa orang nanges bila ada masalah nd now aku dah rasa .leganya bila menangis .rasa macam beban sedikit kurang .percaya lah :-) .
nd lepas menangis, aku baru ada kekuatan nak handle problems tuu .


salam sayang dari FARAH 'ADILA ,




Post a Comment