Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



anniversary one year :-)



alhamdulillah dah cukup setahun kita couple kan .12 OKTOBER ,semoga menjadi hari yang paling indah dalam hidup awak :-)
hari nie pon birthday classmate aku .aku ada cakap macam nie kat dye tadi,
" jiha, aku ingat birthday hg sebab anniversary aku .kalau aku putus dengan dye ,aku takkan wish birthday hg lagi :-D "

semalam sorry tauu, sy tertido time otp .sebelum tuu memang banyak sangad keja nak kena buat .nota bio, report fizik .memang mengantuk sangad .sampai tak sempat nak buat kad dekat rumah ..
sorry tauu .malam nih sy call awak lagi kayy .malam nie malam cuti .kita enjoyy ! :-D


ini hadiah daripada awak .i love you~ ? haha .masa dapat hadiah nie, memang seronok sangad :-)
3 perkataan tuh dah cukup buat sy terharuu tauu :') .belum tengok isinya lagi ..
pembalut tuu cantek sangad .semua orang yang bagi hadiah dekat aku mesti akan balut dengan warna pink, plastik pink or whatever lar mesti warna pink .kiranya warna pink memang dah sebati dengan aku lar kan ;-)
thanks sayang .maluu kot nak bawak masuk dalam kelas .dah lar besar  :-D .


it was just a simple present .i love it ! thanks sweetheart ..

hadiah aku pulak .aku bagi photo frame kat dye .aku nak dye tengok gamba aku setiap kali dye rindu aku :-)
nd aku ada buat something special untuk dye .macam yang aku cakap tadi, kad :-) .aku buat kad berbentuk epal dekat dye .before this, thanks untuk semua kawan-2 aku yang tolong aku buat kad yang simple tapi ikhlas .serious aku ikhlas buat semua nih :-) .diorang tolong jer .aku buat sendiri kayy .aku nak dye tauu aku seorang yang kreatif~ ,nd sweet~ :-D .alaa tak sempat nak tangkap gamba kad tadi .cantek tauu :-D .
kawan-2 aku ramai cakap aku sweet .aku maluuu~ haha .

awak terharu dengan kad epal tuh ? memang nak awak rasa perasaan tuu pon :-) .
i'm happy if you happy ..
sekali lagi, thanks to kawan-2 yang sporting giler sumbang idea untuk aku ..
thanks jugak yang wish happy anniversary dekat aku .serious aku hargai sangad :-)

HAPPY ANNIVERSARY ONE YEAR CINTA HATI ..








Post a Comment