De Webmistress ♂
until jannah ♥
Saturday, October 27, 2012 • 11:29 PM • 0 comments

DENGAN LAFAZ AKU TERIMA NIKAHNYA, KAU MILIKKU 

assalamualaikum ,
awak-2 semua, da tengok aku terima nikahnya ?
seriously best tersangat !
bagi aku filem nih tersangat hebat nd PERFECT !
hihik .sebab ?
sebabnya filem nih memang romantik .memang nampak sweet sangad, nd rasa macam berada dalam alam perkahwinan .hahak ! gatai noh .
dak aih .sungguh aku cakap ,sebab diorag memang sweet sangad ..

sapa yang tak tengok lagi , pegi lar tengok .abang gangster belakang tempat aku pon keluar jer dari cinema dok lap air mata dengan tisu .tak cukup tisu, baju dye pon bedal .haha 


i hope my marriage will be sweet nd romantic like this insyaallah :-)




part nie paling best :-)
adi putra handsome time tuh ;-)


tengok nih !
nora danish comell sangad .
nak rambut macam dye :-(

till then, goodbyee :-)

Aku terima nikahnya FARAH 'ADILA BINTI BAKAR dengan mas kahwin nya ******** tunai 


kalau lah bole tauu sapa yang akan lafazkan ayat tuh 









PASTFUTURE
Owner
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺ visit my GA blog : http://insyaallahadarezeki.blogspot.my/

TIME



BLOG EDITOR
let's exchange banner with me .bagitau kat shoutbox okayy :)
TABUNG KAHWIN
TWEET TWEET



TALKIE TALKING





FOLLOW?





BLOG ARCHIVE;

  • ♥ exam, please be nice with us ツ
  • anniversary one year :-)
  • blackberry~
  • uulalala~
  • i want them back ツ
  • hari ini dalam sejarah
  • terasa nak curang .ngeeeengee~
  • apa guna ada kemudahan tp tak digunakan :D
  • my sis, we love u !!
  • dunia remaja -_-

  • MY WISHLIST

    SPM 9A
    MASUK U
    SPA (KKM)
    KERJA TETAP
    KAHWIN


    CREDIT SECTION



    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Farah 'Adila
    Re-edit: Safira & Mayar
    Others:(♥♥)

    Remember!! dont remove this section!!