Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



♥ exam, please be nice with us ツ


assalamualaikum .
hyee good morning blogger-2 ツ

esok hari raya haji, so SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA untuk semua ..
sape yg puasa hari nih ? semalam mak ada tanya nak puasa ke tak , tapi tak rasa rajen nak buat lar so ,,,,,,,,


exam week right now ! i'm dying hukhuk .
exam bahasa melayu = done 
exam pendidikan islam = done 
break sekejap ,sebab cuti raya .
i admit mesti ramai yang tak baca study nih .saje jer kan buat macam nih haha
sekolah aku memang lambat sikit kalau bab exam .
sengajee lar tuh ken .kay takpe takpe ..


yeah i trust myself .i can do it ! kan farah kan ? hang mesti boleh buat .
study => done ! 
so what are you afraid of ? about the question that coming out .yes takot sangad .
sebab aku tatau apa jenis soalan yang akan keluar .
nd aku tatau samada apa yang aku baca, apa yang aku study selama nih akan keluar dalam exam .
i had some problems like tak yakin pada diri .yess ! that truly me ..
macamana nak yakinkan diri erk ? 

exam terakhir is addmath ! yes tak sabar sangad .hihik .
aku lebih excited exam addmath than math .
so aku akan pastikan aku takkan failed lagi .insyaallah .
please pray for me .i appreciate that .


aku ingat lagi, aku study chemist hari tu macam nih lar.
ingat itu lar ingat ini lar
buka buku nih buka buku tuh 
but, failed !!!!!
hope this final exam will be nice with me .
please~
setakat lulus pon jadi lah :-(


good luck for myself ツ
awak-2 yang akan final exam nd akak-2 abang-2 spm ,
goodluck too .
byee, 







Post a Comment