Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



hari ini dalam sejarah


assalamualaikum ..


finally ! dapat jugak natang nih ..
mahal kot pelan dye .RM16.80 .tapi sebab terpengaruh dengan blog-2 yang banyak memainkan peranan untuk mempengaruhi aku untuk beli pelan nie, so aku beli lar ..
betol kot , free jer .. tapi ade jugak lar tarik duit .alaa bape sen jer ..
aku pon tak bape fasih sangad benda nie .nak try guna internet nd bukak fb free .guna 0.facebook.com .tapi tak reti .tak menelaah nd study lagi .malam nie mesti buat homework pasal nih .mesti !!
amboi kalau homework cikgu bagi takde pulak mesti mesti tuh ..

see, farah 'adila nak story kejap ..tadi ,bersamaan sabtu, 22 september, ade kem pengawas .sehari jer ..
hujan lebat pulak tuh pagi tadi .syamin pulak suro kejutkan dye .naseb dye sedar ..then, text masuk, dye mintak nak tumpang pegi skola .takpe lar sebab aku pon dari arah yang sama jugak .mama dye pegi pahang ,kenduri so duduk rumah sorang lar .kesian pulak dengar .citer dekat abah .but abah macam tak bagi .takot jadi isu pulak dekat sekola .tapi dah berhenti depan rumah dah ..so dye tumpang sampai skola .lega sikit jer orang masa tuh ..

tak puas hati sikit tadi .kay cikgu nak 5 orang untuk jadi mc perhimpunan rasmi .aku pon bangun lar nak jadi .sebab aku nak tunjuk dekat cikgu yang aku bole buat jugak .tapi cikgu sebut nama "madi". she is my bestie .tapi madi tanak pon .nvm .aku pon dah dapat text aku .nd aku group sekali syamin. nd masa turn aku ,cikgu terus panggil nama madi suro pegi depan jadi mc .bayangkan, kesian kot madi .dah nak cakap ape pon dye tatau , tetibe nama dye kena panggil .kesian lagi dekat aku ! bapok tuh pon satu, dye cakap sukarela, that means, sape-2 pon bole pegi jadi mc sampai cukop 5 orang .but see, dye tetap nampak orang laen ..that's so cruel bapok !! naseb aku masih dekat tempat aku .kalau aku dah ber-cat walk pegi depan, tenga-2 jalan bapok tuh cakap macam tuh, tak ker maluu aku nih ?? see you in my cruel dream sotong ! muka aku memang tak bole blah dah mase tuh .memang aku tarik muka sungguh .,sampai hati kan :(
aku tauu lar aku pendiam .aku cuma nak bagi cikgu nampak aku, tuu jer .taon depan kan dah form 5 .aku nak dapat point lebih ..bila pangkat tinggi, point pon tinggi lar .tuu yang aku nak .tapi cikgu tak nampak .dye nampak yang pandai bodek dye , yang bole bagi dye jadi sotong lagi ! gasak kau lar ..
jangan harap aku nak berbaik dengan hg  ...

hurm, sape-2 ,mintak kerjasama bukak link nie , tekan button follow okayy .thanks syg :'*
assalamualaikum ...


Post a Comment