Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



terasa nak curang .ngeeeengee~


assalamulaikum ..

setiap hari aku rasa sunyi sangad ..
i had a boyfie, tapi rasa macam SINGLE !!
you understand what i meant ??

aku pon tatau kenapa .. mak aku tanya , dah clash ker ?? sebab aku jarang texting .. pegang handfone pon kalau nak denga laguu ..nd aku pon cakap , " ye kak fara dah clash .."
bila aku cakap jer aku dah clash, aku terus terbayang life aku kalau aku da clash dengan dye .. mesti lagi sunyi dari sekarang .tapi aku fikir lagi, samee jer kalau clash ker tak sebab situation nyer same jer .sekarang pon , jarang kot text ..kalau text pon, asyik nak marah jer .. maybe aku terlebih manja kot ..

tapi, bagi aku, punca clash banyak dari perempuan .you know, perempuan sekarang lebih suka mengongkong .. lebih suka lelaki ikot jer cakap diorang .lelaki pulak tak suka kena ikot arahan .yes, mula-2 couple, korang suro diorang makan taik pon diorang sanggup. haha melebih pulak makan taik tuh ..kira macam apa yang korang suro sume diorang buat .korang tunggu lar bila 8 bulan 9 bulan couple, korang suro apa pon banyak jer excuse diorang .. sebab tuu diorang tinggal jer kita nd lebih selesa hidup single ..tak payah denga kita membebel dah kan .yang merana lebih lepas clash, kita kaum hawa, right ?

macam aku pulak, maybe aku terlampau manja dengan dye .. aku nak dye layan aku dengan baek, nak dye selalu spent time dengan aku jerr ..kalau tak siket, mula lar merajuk ,.asyik nak dye pujok jer ..macam mana dye tak meluat dengan aku ??? .nd now, aku tenga belaja jadi matang siket ..

act, aku tersangad-2 jealous dengan sume-2 couple dekat dunia nih .haha :D .sebab diorang ade panggilan tersendiri :( ..kawan-2 aku panggil dekat bf/gf diorang , abang~ ,sayang~ ,bie~ ,then ape lagi ? banyak panggilan kan .korang pon mesti sama .untunglah~ .but me ?? aku kena panggil dye min for syamin ,, nd dye panggil aku , farah ..padahal dah couple lama dah .naseblah~ aku nak panggilan macam orang laen jugak :( .






Post a Comment