Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



blackberry~


assalamualaikum ..

hari nie budak-2 kelas aku otw balek ke rumah masing-2 .mesti diorang penat kan .untunglah pegi pangkor .wuhuu~ .actually aku pon dah bagi nama pegi ke pangkor .but Allah tidak mengizinkan .muka aku jadi macam alergik .entah macamana nak citer ,tapi memangg aku tak bole pegi .nanti muka aku lagi teruk .sekarang nie pon tenga proses membaikpulih  .ecewahh .semalam pegi penang nd kedah, kena panas, muka aku jadi teruk lar .nd now, aku kena duduk dekat rumah nd jadi puteri lilin sekejap :D

sebenarnyer ken ken , aku teringin sangad nak ade benda nie =>

yeah ! aku tatau ape nama bb tuh .tapi aku tengok kawan aku pakai smart kot .bb curve kot ,i think ..
nd yang tuu rasanyer bb paling murah .aku nie tak update sangad pasal handphone nih .
tapi aku teringin jugak lar nak pakai .macam best jer ,huhu ..


yang nie lar kawan aku guna ..grr macam best jer ,geramm tauu . i jealous youuu ~ .
mak cakap kalau spm bagus, mak nak beli .ecehh berani betol mak bersyarat .memang takkan dapat lar ..
9A mak ? hadoiiii i'll try my best .


nie bb along .bb curve .
ade pulak along suro aku beli bb ,then ajak bbm.
menyedihkan betul .
along, bak sini duit !


stakat nie, aku cuma perlukan itu .haha .
byeee,



Post a Comment