Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



my sis, we love u !!


assalamualaikum ..


this pretty girl nie, dah seminggu tinggalkan kami se-family .serr -,- 
nd i would like to said "congrats sis ! " sebab berjaya dapat apa yg dye impikan dr dulu.
fyi, dye sambung belaja peringkat ijazah dekat universiti utara malaysia ,jurusan perakaunan .
hebat betol dye ..hmm mana taknyer, dye memang kuat study .
bukan macam aku ,pemalas ..
buku selalu di tangan .no wonder lar rezeki dye cerah jer ..
aku teringin nak jadi macam dye .seorang anak yg baek, seorang kakak yg tegas tp penyayang , nd seorang pelajar yg sangad rajen .
nd now, dye dah tinggalkan aku satu tanggungjawab besar tauu .
jadi akak sulung dalam family pulak .aku dah tak pandai sangad jaga adek-2 nie .
tapi aku dah tak kekok, sebab taon lepas pon aku da jadi akak sulung sekejap ..

seriously aku rindu dye sangad sekarang ..
aku memang rapat dengan dye ..
nd aku sayang dye sesangad .sunyi jer takde dye ..
lepas nih aku nak buli sapa .dah dye dok sana 4 taon .
4 taon weyy .lama kott .

fairuz wahida bt. bakar , i'm seriously miss u so badly !
dr adek awak yg sangad degil ..





Post a Comment