Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



dunia remaja -_-


assalamualaikum .ini hanya pengajaran untuk semua .

aku nak story pasal sorang kawan aku nih .erm, dulu aku penah disisihkan oleh semua kawan-2 aku .hanya kerana kesalahan yang aku tak buat pon .aku cuba jelaskan dekat diorang yang aku tak bersalah .tapi ye lar kan ,kalau orang dah tak suka, kita cakap benda yang betul pon diorang tetap tak percaya .aku bersabar dan cuba bersabar lagi .kawan aku nih ,just call her "MISS J" tak habes-2 pandang serong dekat aku .siap tules dalam blog dye yang aku nie berlagak baek macam malaikat. tak cukop tuu, gambar aku pon dye letak jugak dalam entry tuh .betapa malunyer aku masa tuh .aku cuba jugak bertenang walaupon aku tauu, semua orang akan baca blog dye sebab dye ada post dekat fb nd maruah aku akan tercalar lepas tuh .nevermind ..

yang aku pelik tuh, kenapa dye yang lebih-2 ?? dye baru jer dekat sekola tuu. dye baru jer dalam kelas tuu . nd dye baru jer kenal kami semua .tapi lagak dye macam kenal aku bertahun lama .kalau nak ikot hati, bole jer aku post semua tentang dye .perangai dye lagi burok dari aku ! seriously .apa yang dye cakap pasal aku semua kena dengan diri dye ..tak sedar lagi ker wahai kawanku ???

nd now, aku dengan semua kawan-2 aku dah berbaik semula .nd now jugak, dye pulak disisihkan dari kawan-2 .nd kesalahan dye ?? cuma tolak "miss F" jer .ada lagi lar masalah diorang nd aku tak boleh story lebih-2 .thats are their pesonal .dua-2 kawan aku .yang boleh aku cakap kat sini, i think "miss j" tak bersalah sangad .just salah "miss f" .tapi yang terjadi sekarang ,"miss j" dipersalahkan !

MISS J~ ,now hang rasa kan apa yang aku rasa dulu ?? waktu kita tak bersalah, tapi dipersalahkan ,apa hang rasa ? seronok , happy bila orang pandang kita dengan hujung mata sahaja ?? aku takkan cakap padan muka dekat hang .sebab aku bukan jenis macam tuu .aku pon tanak berlagak baek macam malaikat pon .cuma aku nak nasehatkan hang satu jer .just one advice :

tak selamanya kita di atas, sayang~ .tak selamanya kita dapat mengejek orang, menuding jari atas kesalahan orang .suatu hari nanti, mungkin kita jugak menerima naseb yang sama .

aku tauu, kalau kawan-2 aku baca post nie, mesti aku dipulaukan lagi .sekarang, aku dengan miss j dah jadi kawan .dye banyak mengadu masalah dekat aku .nd dye dah mintak maaf atas apa yang dye dah buat pada aku .but nvm, aku kan berlagak baek macam malaikat, so aku maafkan hang .seriously, aku sayangkan semua kawan-2 aku .nd i know, masa susah dye memang akan berkawan dengan aku , but bila semua masalah dye settle nanti, pasti dye akan lupakan aku .nd berkawan dengan orang yang pernah kutuk-mengutuk dye .

aku pon tak faham dengan kawan-2 aku nih .kami semua berkawan .tapi bila sorang takde, diorang akan kutuk orang tuh .percaya cakap aku .ada lagi kawan makan kawan, kawan tikan belakang kawan ,nd tak setiakawan .diorang pon tauu diorang kena kutuk, but still berkawan lagi .sebab yang kutuk tuh punya pengaruh besar kat sekola tuh !! huh .i think diorang pon mesti kutuk aku belakang jugak !

kalau diberi kesempatan ,aku nak sangad ada kawan yang setia mendengar, nd susah senang bersama .. 



Post a Comment