Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



raya sahaja ♥


hyee welcome back !
why welcome back ??
sebab aku da lama tak berblogging .tuu lar hari tuh gataii sangad nak delete blog kan . kan dah rindu sekarang .
masuk nie, dah 4 blog aku buat .4 ye kawan-2 .banyak kan ? hoho .
blog yg first, ade stalker .so tatau nak buat ape, teros delete ! yg second, makhluk mana ntah bangang sangad pegi HACK blog kesayangan aku tuh .followers ramai daa :( .huwaaa nanges kejap .teringat masa lalu .sob sob T_T .yg third , hehehe sengajee :P .k itu memey salah aku .
nd now, padan muka lar satu follower pon takde .so sad :( .

k panjang sangad mukadimah tuu .heyy heyy to all muslims,  SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI !
camne suasana raya korang .mesti gempak kan ? aku ? hehehe biasa-2 jer .
macam biasa raya pertama, tolong mak kat dapur dulu .k itu wajib .kalau tak mak aku akan menjerit macam nie, "KAK FARAH !!! MEH TOLONG MAK KAT DAPUR NIE .ANAK DARA APA MACAM TUU TERPOKANG ATAS KATIL ." hehehe :D
the, dah siap berbaju baru, nak citer kejap .baju raya aku warna oren .ada yg sama dengan aku tak ? yeahh kita sama .give me ten !
sebenaqnya, dari aku kecik ,sampai lar aku tak besar-2 da sekarang nie, aku tak penah pegi sembahyang raya .sungguh ! .so duduk kat rumah je lar .then ,bersalaman dengan mak nd abah .dalam adek beradek aku, aku lar yg paling bnayak saketkan hati mak .huu .time cenggini lar bole mintak maaf berbanyak-2 kan .cadangnyer nak nanges, hahahaha .tapi tak kuaq pon ayaq mata nie .simpan malam nanti lar nanges sorang-2 atas katil :D .lepas tuh, beraya lar kami, serang semua rumah yg ada dalam kampung tuh .huhuhu

raya kedua.. jeng jeng jeng .yang nie best sikit .sebab berkumpul family abah .time nie jugak boleh rapatkan hubungan antara sepupu-2 nie .memang kami semua tak rapat langsung .ye lar ,duduk pon jauh-2 kan .ade dekat kl, penang .so tak selalu berjumpa .akak aku dah boleh gu dengan sepupu sama umoq dengan dia .yg sama umoq dengan aku , grr haram nak tegur .berlagak doe !

suasana raya pon dah nak habes .dok umah je lar kira duit .untung muka budak ! .ecewahh perasan .
k SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua yg mengenali diri ini .ecewahh ! .kepada mak abah, kak fara mohon maaf sebab kak farah tauu kak fara banyak buat salah .kepada kawan-2, ampun dan maaf jugak mungkin aku banyak buat salah dekat hampa .kepada my boyfiee, hahaha .farah mintak maaf er, selalu buat min marah, or ape-2 je lar yg terasa ker .farah mintak maaf kay .kira kita semua 0-0 kayy ;)




Post a Comment