Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



entry ni macam macam ada :)




Assalamualaikum .HAPPY NEW YEAR guys .masih belum terlambat kan ? hee .
harini budak budak semua dah kena pegi sekolah .termasuklah adik adik saya yang excited gilaa nak pegi sekolah .apa yang seronok pun taktahu .excited gilee .nd rumah sekarang tersangat sunyi .yang aku dengar sekarang bunyi kipas, jam berdetik, dan bunyi keyboard yang aku tengah tekan sekarang ni .uhuk uhuk .cuma tadi aku dengar jugak bunyi bas sekolah ambik budak budak sekolah sesi petang pulak .sampai bulan 3 laa kot aku dengar semua nih hahaha .

haa harini birthday abang long kami, MAD ASYRAF . Happy Birthday mad ! hang  dah cukup 18 .untung ah .

nd now aku nak cerita sikit pasal WAKTU REHAT. kalau dengar pasal waktu rehat ni mesti berkenaan dengan sekolah kann .kawan kawan aku ni macam macam jenis tau .

siapa ingat keropok ni ? keropok ni lahh makanan kita time rehat n kelas tambahan .sanggup kongsi duit sebab nak beli benda nih haha .budak lelaki lagi dasyat .banyak gilaa depa beli .

then, jiha suka bawak bekal .wani kalau lapar suka makan bekal jiha .kihkihkih .tapi makanan yang jiha bawak memang sedap pun .mak dia pandai masak .
masa form 4, kita suka makan nasi lemak .ingat tak ? masa cikgu tom ada dalam kelas pun kita bedal je makan .masa form 4 jugak la kan upper form semua kena denda dekat tengah panas sebab makan dalam kelas :D  .wahida pulak jangan cakap ah, juara buat kek .kek dia , perghh memang sedap .serious talk .bila dia bawak kek tu, jangan tunggu waktu rehat, pagi pagi lagi dah nak habis .aku pulak tak boleh makan pagi , so aku tunggu jela waktu rehat. dalam hati *mintak mintak la budak budak ni tak habiskan kek tu* haha >.<

yang ni makanan jiha .aku duduk sebelah dia tau laa haha .lepas rehat, kalau mulut dia dh berhenti mengunyah, haa tu bukan jiha la namanya .dia mesti makan jugak .atas meja dia memang penuh dengan plastik plastik cloud 9 .sampai wan selalu tegur, " jihaa, gigi hang hitam" .hahaha .

yang ni minuman wahida .sampai aku pun berjangkit akhir akhir tahun haritu p beli milo nd nescafe mocha .sedap .atas meja dia mesti ada tin minuman ni .tak kisah la milo ka nescafe ka .fatin pun sama .

ada satu lagi makanan , PIZZA .em nyum nyum .dah tak boleh merasa makan pizza tu dah .kalau pizza mesti teringat sue nd athirah .ntah kenapa .sue kalau dia lapar selalu pau pizza wahida hahaha .athirah pulak kalau aku pusing belakang mesti nampak dia makan pizza .pastu ,"farah nak ?" .haha :')

ada satu biskut ni, biskut selimut .siapa ingat ? dengan ah ah kot .ntah aku tak ingat dah .kalau yang ni, aku teringat masturah nd the gang .mesti dia merapu kalau sebut pasal makanan ni .hahaha ."dah selimut, ah ah pulak ." aiyoo kawan kawan aku ni .

masa form 4, kantin ada jual ice cream .kita pun apa lagi, form 4 kan tahun honeymoon .kalau cikgu takde je dalam kelas, hilanglah kita .nak cari senang ja .pi kantin , mesti jumpa :D .athirah la selalu beli ice cream .ice cream yang ada roti tu .sedap .

emm apa lagi erk ? sory kalau ada yang aku terlupa .bagi aku makanan paling sedap kat sekolah SOSEJ ! .hmm aku dan sosej tak boleh terpisah :D 

last but no least, kita patut berterima kasih kepada kantin sekolah dan koperasi sebab bagi kita kenangan yang manis macamni .dan koperasi pun patut berterima kasih kepada kita sebab beli macam macam .especially, adibah and madiana .madiana kalau masuk kelas takde barang dari koperasi memang tak sah .pastu kalau cikgu masuk kelas masa dia tengah makan , dia akan letakkan kepala dekat meja, then sorok sorok makan .haha so funny.

panjangnya entry aku kan .sory ambik masa lama untuk hangpa baca .aku rindu hangpa sangat sangat .please kita jangan gaduh lagi ye lepasni .paling penting, aku taknak gaduh langsung dengan hangpa :-(
I LOVE YOU MY FRIENDS !
















Blogger ZahrahZ said...

assalam
jom join GA ni
tamat 21 jan
http://flowerliciousazzahrah.blogspot.com/2014/01/first-giveaway-by-stifazara.html

 
Blogger Wahidah BME said...

Hihi. Blja rajin2 noh adik.. Smga brjaya.. Tang kwn kamu nama wahidah tu, akk sama la ngn dia suka nescafe :D Nama pn sama..

 
Blogger Unknown said...

@Wahidah BME haha yeke ? dia memang suka minum nescafe nd milo .thanks akak :)

 
Blogger nora razalli said...

keropok tu ok tp air tin tu kurgkan ea
skali skale minom takpe :)
nscafe cafein kuat nnti skit kepala
gud luck stdy :)

 
Blogger Unknown said...

Huwaaaa... xbleh tahan nak tengo mknn tuu.. hihi (: Study bek2x k. Sist pun exm besar juga thun nie. STPM (: & MOST IMPORTANT! Kurangkan yeee minum nescafe tuu.. bolee jugaa.. tapi sekali sekala k (:

 

Post a Comment