Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



mimpi tolong pergi jauh jauh syuhhhhhhh!!




Assalamualaikum ..

hmm letihnyaa .baru balik dari kedah ,tengok akak kat UUM and spent time with her .ohh I miss her so damn much ! .oppss .banyak gambar kami yang sangat lucu dan happening :-D .nanti lahh post ye .malas pulak .kihkihkih

guess what , i had a nightmare malam tadi :'( .pelik ahhh .aku kan kalau tido memang takkan mimpi lahh .bukan nak tipu tapi aku memang tak mimpi apa langsung .bila semalam mimpi, ermm mungkin letih kot, aku jadi takut laaa .tak pernah kot mimpi .




aku mimpi putus dengan dia .ehh ?? hmm :'( .ada banyak surat surat aku jumpa dalam satu kotak .semua awek dia punya .aku punya satu je .ada nama tau awek dia tu, nama apa ntah .aku ingat tadi tapi sekarang tak ingat dah .Ya Allah apa nama dia ???? huhh ! dalam mimpi tu aku nangis gila gila pastu masuk kereta drive laju laju .ehh ??? hahaha pelik gilaa .lesen pun tak dapat lagi berangan bawak kereta pulak ..

pastu bangun tido terpinga pinga .ehh ??? ehh lagiii .just a nightmare .Alhamdulillah :') .then basuh muka apa semua, tengok lahh handphone .wechat berbunyi, "doink doink!" ,chat masuk .satu suara drpada dia ,"------" .hehehe mana boleh bagitauu >.< .Alhamdulillah sekali lagi itu semua mimpi .
nakk bagitau mimpi ni dekat awak tapi maluuu .bagitauu kat sini jelahh .nanti pun awak baca jugak kann werk :-P



Blogger fh said...

ahahah .. biase la tu .. kite pon pernah dapat nightmare pasal kite tersesat dekat kampung sendiri .. ahaha ! seram sejuk aje lepas bangun .. :)))

 

Post a Comment