Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



FAKTA ANAK KEDUA




siapa anak kedua kat sini ? kay kita geng ! *sepp sikit* jyeahh .kat sini aku nak share lahh dengan semua fakta tentang anak kedua ni .kebanyakannya sama dengan diri aku .


  • dia kuat makan tapi jarang sekalilah berat badan dia naik .mohon jealous
hihihi .betulll sangat dengan diri aku .bukan saja berat tak naik , tinggi pun tak .okayy sedihh :'(

  • susah nak jatuh cinta 
yesss ! betul tu .aku susah nak suka kat orang .serious .try tanya sapa yg pernah ngorat aku dulu ,ada tak depa dapat aku ? hahahaha perasan .tapi kalau aku dah suka, aku suka betul-betul tauu .serious .welk :-P

  • cepat terasa kalu orang singgung perasaan dia
ermmm yela kot :')

  • kalau orang marah dia pastu dia lari masuk bilik bukan dia kurang ajar ke apa tapi dia taknak nangis depan orang
ha'ah .dulu masa kecik-kecik aku suka macamtu .sebabtu aku selalu duduk dalam bilik .setiap masa aku habiskan dalam bilik sampai mak selalu ketuk pintu bilik aku nak suruh aku keluar .tapi sekarang tak sangat :) .sebab aku dah ada mulut hahaha .dah boleh bersembang dengan family and aku dah jadi seorang yg bising .hihihi .(tapi dengan family jelahh)

  • susah orang nak faham perasaan dia
tanya dekat semua yang kenal aku , betul ke fakta nih .

  • degil, keras kepala, susah dpujuk, pemalu (kadang kadang)
ini rsanya sangat betul dengan aku huhuhu

nak lagi ?? ehh dah dah .ini semua fakta yang berkaitan dengan aku jee .nak lagi, meh sini. p dekat encik burung nih .pastu retweet lahh yang berkaitan dengan diri hangpa naa .

sampai sini dulu .Assalamualaikum ...


Anonymous maisarah humaira' said...

anak kedua jugak ni..seppp!
betullah...heeeeeee..

 
Blogger Tasneem said...

anak kedua mai sini. hehe ^^ kita geng lah!!

 

Post a Comment