Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



don't trust me if you don't love me






saya tengah sedih .sedih sesangat :'( .banyaknyaa problem .
problem dengan orang orang yang sangat saya sayang .sayang sesangat :'(
perempuan yang saya sayang, mintak jangan kacau dia sebab dia busy .
dan lelaki yang saya sayang, fikir bukan bukan tentang saya dan tak percayakan saya .

satu hari saya berjanji dengan diri saya sendiri ,saya takkan menangis lagi ..
hari itu ialah hari terakhir, mungkin ,untuk saya menangis ..

saya taknak jadi seorang yang lemah ..
saya tahu saya kuat ..

awak, jangan risau ye .lepasni awak takkan dengar dah suara tangisan daripada saya .itu janji saya ..

MEMEGANG JANJI,
farah 'adila




Blogger Aqilah Azmi said...

jgn sedih2.
stay strong babe!!! x

 
Blogger Sarah Edyna said...

Jangan la sedih, la tahzan innallah hal maana- Stay Strong :)

 
Blogger Tasneem said...

kadang kadang kita nangis bukan sebab kita tak kuat sayang, tapi sebab dah lama kita simpan. lepas ni tak mo la nangis nangis eh. kalau ada masalah, share dengan tasneem ye.be strong :')

 
Blogger Bella Nabieyla said...

awak sabar ye syg :') same as I do

 

Post a Comment