Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



Malaysia vs Singapore


assalamualaikum ,

first, jum sama-2 kita bersyukur ke hadrat ilahi kerana Dia dah bebaskan Gaza dari Israel yg kejam tuh .
berkat doa kita jugak .Alhamdulillah .tapi kita jangan rasa lega lagi sebab Yahudi Laknatullah tuu memang ada seribu satu cara nak menghancurkan Islam .so jangan berhenti berdoa .teruskan berdoa okayy :)

eh hyee .tido tak lagi nih ? aku cuti-2 nih toksah dok kata lar. memang selalu tido lambat .
cuti je pun boleh tido lambat kan .
kay td kan bola .first time aku tengok bola tahun nih .kay sila beri tepukan dekat aku .
k dah dah .aku tengok pun ada sebab .haha syamin minat sangad bola .so aku decided aku nak minat ape yg dye minat .oke gf mithali tak ? ahahak .

Malaysia lawan dengan singa apa yg suka berpura-pura ? haha syamin syamin .Malaysia vs Singapore .
3-0 .Singapore menang .ape nih first time aku tengok terus kalah .langsung tak semangat da .haha
takpe takpe .walau bagaimanapun, (k terskemaan disitu) ,jangan risau jangan gundah jangan putus asa .ada lagi banyak game .kita pasti boleh menang .k chaiyok chaiyok !

haha dah macam peminat fanatik dah aku nih -_-




Blogger AA said...

saya rasa malas dah nak tengok game seterusnya. entahlah,ribuan penyokong pulang dengan perasaan sedih. player lagi sedih,btw,they'd trying to fight till the end of game. tapi nasib tak menyebelahi kita :')

 
Blogger Unknown said...

eh jangan lar cemtu .diorang dah buat yang terbaik .kita kena sokong diorang .yaa nasib tidak menyebelahi kita kali nih .maybe next time kita boleh menjuarai game seterusnya .kan~ :-)

 

Post a Comment