De Webmistress ♂
Beep Beep ^^
Monday, November 26, 2012 • 6:31 PM • 2 comments
assalamualaikum ,

hyee .sihat semua harini ? Alhamdulillah .syukur dulu ye kepada Allah .harini kita masih bernafas .masih mampu berbuat kebaikan .masih boleh berbakti kepada ibu bapa kita ken ken .
ehh pasal ibu bapa nie, aku bukak twitter semalam, penuh dengan nama Lyana Evans . who is she ?
denga kata dye nih marah giler dekat ayah dye sebab tak bagi dye keluar ,camtu erk ? sampai cakap macam-2 dekat ayah dye .inilah petanda kiamat makin hampir .astaghfirullah .hmm takpe lar .dosa dye biar dye je yang tanggung .itu antara dye dengan Tuhan .yang penting, dye kena mintak ampun ,mintak maaf dengan ayah dye .kepada yang bashing dye, kutuk-2 dye, hentikan je lar .buat tambah dosa kita jaa .dye memang dah tentu-2 berdosa. kita nih nak terikut sama ke ? yang boleh kita buat cuma berdoa supaya hati dye terbuka, hidup dye berubah ke arah kebaikan lepas nih .amin .

kay .now aku tenga angau giler dekat seorang artis nih .haha angau aku nih takde lar sampai fanatik sangat okayy .


haa kenal tak nie ? maybe masih ramai yang tak kenal sebab dye nih pelakon baru .muda lagi .baru 21 tahun .nd she so beautiful, trust me :-) .nama dye Emma Maembong .serious aku minat dye .memang banyak citer pasal dye nih .Melodi selalu keluar dye .tapi bagi aku kan, bagi aku , dye takde lar teruk mana pun .
seksi ? kebanyakan artis ramai yang seksi .aku suka sangat dye dengan bf dye .sweet gitu .memang lar macam-2 citer pasal dye dengan bf dye. tapi aku tak kesah .sebab itu dengan bf dye. tak kacau sesape pun . lain lar kalau dye kacau bf orang, laki orang ,ken ?

nd one more, dye tak plastik macam Neelofa .haha :-D .
dulu, aku lar orang yang minat sangat dengan Neelofa .tak boleh kalau orang cakap macam-2 dekat dye .aku yang jadi panas .tapi bila banyak sangat gosip lar, citer tu lar citer nih lar ,terus aku jadi meluat dekat dye .meluat sangat-2 .dah lar gedik .seksi. ohh mai .banyak lagi nak habaq mai .aku betul-2 tak suka dengan orang yang gedik nih .pandai sajaa tapi akhlak tadak .ade pulak pegi event pakai baju ntah pape .kuajaq tol .


sapa peminat neelofa, minta ampun erk .
huhu

adatlah dunia artis, buat ape pun jadi perhatian orang .Neelofa dah pun minta maaf .tapi kalau nak perhatian orang, jangan lar sampai macam tu sekali ye kak ..

byee, :-)




PASTFUTURE
Owner
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺ visit my GA blog : http://insyaallahadarezeki.blogspot.my/

TIME



BLOG EDITOR
let's exchange banner with me .bagitau kat shoutbox okayy :)
TABUNG KAHWIN
TWEET TWEET



TALKIE TALKING





FOLLOW?





BLOG ARCHIVE;

  • Malaysia vs Singapore
  • really miss you :-(
  • stalker yang sama !
  • it's time to move on ッ
  • don't you know how sad i am :-(
  • happy holiday
  • until jannah ♥
  • ♥ exam, please be nice with us ツ
  • anniversary one year :-)
  • blackberry~

  • MY WISHLIST

    SPM 9A
    MASUK U
    SPA (KKM)
    KERJA TETAP
    KAHWIN


    CREDIT SECTION



    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Farah 'Adila
    Re-edit: Safira & Mayar
    Others:(♥♥)

    Remember!! dont remove this section!!