Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



Cabaran 30 Hari Blogging : Day 8




Challenge : Fashion Saya

Assalamualaikum .

nak intro pasal fashion pun taktahuu . sebab aku ni memang noob sangat pasal fashion seriously . aku taktahuu definition sebenar FASHION . apa yang aku tahu ,baju tu cantik aku beli . kasut tu sesuai dengan aku, aku grab . tudung tu serious lawa aku sambar je . itulah AKU 😉😊


maaf gambar kabur 😜 ni zaman sekolah tau hahaha . dulu suka pakai baju kemeja and seluar jeans ,tudung bawal je .dulu kan baru trend shawl nak naik .aku macam tak terima tau . konon setia dengan bawal .padahal tak reti nak lilit .kihkihkih . 


fashion sekarang yang setia adalah uniform putih ni je hahaha . isnin sampai jumaat setia melekat dengan badan ni haa 😰 sampai umur 60 laa noh jadi BFF kita 😻




inilah fashion sekarang . aku lebih suka pakai skirt berbanding seluar .tapi ikut tempat jugak lah .aku tak pandai nak bergaya macam orang lain .yang mana rasa cantik, maksudnya takde selekeh sangat , dan yang mana rasa sesuai dengan persekitaran aku akan pakai . I'm not really in make up . just pakai compact powder and mascara , and add up with vaseline lip balm .cukup dah . 

jumpa lagiii,
faradila ♥





Blogger MisDiarios said...

hahaha kite kurang sikit selfie2 ni sebab muke tengah byk jerawat T_T
follow sini #708 :D

 

Post a Comment