Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



Cabaran 30 Hari Blogging : Day 6




Challenge : My Love

Near, Far 
Wherever you are,
I believe that the heart does go on ❤

Assalamualaikum . heheee berjiwang pulak ye . nyanyi sikit lagu My Heart Will Go On . suka sangatt 😎

makin kita meningkat usia .dari tahun ke tahun , makin banyak pengalaman hidup yang kita lalui. dan pengalaman itulah yang mengajar kita untuk jadi lebih matang . sedar tak sedar dah masuk alam 20-an dah . dah masuk 21 tahun walaupun tak official lagiii (pls Iolls tak tua lagi hokayyyy 💤) 

Dan kalau perasan makin ramai orang yang dah kita kenal . tak kisah lah berapa lama tempoh perkenalan tu , tetap kita akan berjumpa orang yang baru hari-hari . persoalannya , siapa yang tetap setia bersama dengan kita ? orang baru atau pun orang lama ? 

seriously aku tak ramai kenalan rapat . aku banyak belajar dari pengalaman . I am an introvert person . tak pandai nak bergaul , tak pandai nak berkomunikasi dengan orang , tambah-tambah dengan orang yang baru kenal . tak reti nak mulakan .dan sory ,aku dah taknak ada seseorang yang dipanggil BFF .bukan kata aku takde kawan langsung tapi nak kata rapat gegilaa and layak dipanggil BFF tu walaupun sebenarnya layak, memang aku takde . kawan ni ada masa dia boleh berada disebelah kita , buat kita rasa disayangi sangat . tapi bila dia tak perlukan kita , berdarah-darah kita ditikamnya . so nak kawan boleh , tapi berpada lah . 


ini orang-orang yang sangat aku sayang . 


syukur bebanyak dapat family yang sangat memahami, sangat sporting ,sangat lovely.
My parent taught me a lot . dari kecil kami tak pernah keluar dengan orang lain selain family . orang cakap mecam kena kongkong tapi diri sendiri tak rasa macamtu pun . tipu lah kalau tak cemburu tengok kengkawan boleh keluar dengan member-2 lain tapi aku nak keluar memana pun susah sangat-2 . tapi lama-lama kita sedar parent buat semua tu ada sebab .
kawan-kawan yang banyak bergelak ketawa adalah adik-beradik . takde orang lain . kau pergi lah jumpa kengkawan mana pun yang kononnya sporting gilaa but end up kau akan cari adik beradik juga untuk mengadu masalah . 

anak-anak sayaaa 💆 
Amni, Amna dan Syamil .
actually anak sepupu tapi kami rapat sangat and anggap macam kakak sendiri dah so anak-anak depa dah anggap macam anak sendiri .
anak-anak mama , jadi anak yang baik ye . kekal naughty tuuu . 😈


My fiance 💕
terima kasih selalu concern pasal saya , selalu ambik berat sebab tunang awak selalu sakit .kejap-kejap demam lahh ape lah 😜
saya harap awak takkan pernah jemu dengan saya walaupun kekadang tu selalu annoying kan hehee 
saya ni tak lawa pun ,cuma satu saya minta, tetaplah setia dengan saya sampai bila-bila .fobia sangat dengan partner yang suka cari lain bila bosan , yang dah jemu dengan partner sendiri . jauhkanlah kami dari sifat dan perasaan sebegitu 😣
walaupun tempoh perkenalan kita singkat sangat tapi saya harap awak akan bersama saya sampai hujung nyawa kita .
Doakan yang baik-baik untuk kami , aminnn 🙇

selalu setia dan menyayangi ,
faradila ♥

opps, kejap kejap ! saya ada membuat phone case , dan buka untuk tempahan . berminat boleh pm di 012-5908124 . thankyouuu 💓





Post a Comment