De Webmistress ♂
Bunga Sakura
Friday, April 11, 2014 • 11:33 PM • 1 comments


Assalamualaikum....
sihat ? Alhamdulillah .
mungkin terlalu lambat nak post tentang ni, tapi nak post jugak takk kiraa hahaaa .



 

SubhanaAllah .cantik kan .selama ni taktahu pulak kat Malaysia ada musim sakura .atau baru bermusim sekarang ? sebab tak pernah dengar pun sebelum ni huhuhu.

Alhamdulillah orang Malaysia dapat jugak tengok bunga sakura depan mata sendiri, pegang dan rasakan sendiri .mesti seronok kann .dekat Taiping takde :( .yang tahu ada dekat Kedah, Jengka Pahang .emm uitm apa ntah .mesti best kann .

esok farah nak hantar akak balik UUM .harap boleh saksikan dengan mata sendiri hehehe .kalau boleh nak photoshoot kat situ haha .lantaklahh apa orang nak kata .benda bukan selalu ada ,betul ke idok ? hehehe

okay lahh .until here .
Salam Sayang buat semua,
Farah 'Adila :)


PASTFUTURE
Owner
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺
visit my GA blog : http://insyaallahadarezeki.blogspot.my/
my online shop : https://closetloversfff.blogspot.com/
igshop : https://www.instagram.com/closetlovers_fff

TIME



BLOG EDITOR
let's exchange banner with me .bagitau kat shoutbox okayy :)
TABUNG KAHWIN
TWEET TWEET



TALKIE TALKING





FOLLOW?





BLOG ARCHIVE;

  • ♔ ℊiℛ ℓs dαy ♔
  • #prayformh370
  • salam Jumaat ツ
  • be Happy, guys
  • Segmen Saya Nak Tudung Syria Superb
  • I Want EXO-M Postcard Giveaway!
  • EXO SHOWTIME and INSTA
  • Ainan Tasneem Kemalangan
  • Kyungsooo so cute ~
  • jom tekan tekan link

  • MY WISHLIST

    SPM 9A
    MASUK U
    SPA (KKM)
    KERJA TETAP
    KAHWIN


    CREDIT SECTION



    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Farah 'Adila
    Re-edit: Safira & Mayar
    Others:(♥♥)

    Remember!! dont remove this section!!