Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



Bunga Sakura




Assalamualaikum....
sihat ? Alhamdulillah .
mungkin terlalu lambat nak post tentang ni, tapi nak post jugak takk kiraa hahaaa .



 

SubhanaAllah .cantik kan .selama ni taktahu pulak kat Malaysia ada musim sakura .atau baru bermusim sekarang ? sebab tak pernah dengar pun sebelum ni huhuhu.

Alhamdulillah orang Malaysia dapat jugak tengok bunga sakura depan mata sendiri, pegang dan rasakan sendiri .mesti seronok kann .dekat Taiping takde :( .yang tahu ada dekat Kedah, Jengka Pahang .emm uitm apa ntah .mesti best kann .

esok farah nak hantar akak balik UUM .harap boleh saksikan dengan mata sendiri hehehe .kalau boleh nak photoshoot kat situ haha .lantaklahh apa orang nak kata .benda bukan selalu ada ,betul ke idok ? hehehe

okay lahh .until here .
Salam Sayang buat semua,
Farah 'Adila :)


Blogger Ninaa Hassan said...

huu bestnya. psl pa lha dekat klate ni tkde haishh

 

Post a Comment