Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



ambil lesen first thing to do lepas exam ..




habis exam, kena study lagi haha .and this time, study buku lesen .huwaa mak aii takut .abah daftar senyap senyap je .memang lepas habis sekolah ada program so takde laa terperap dekat rumah je .

tujuan aku ambik lesen nih :
satunyaa, aku nak pegi kejaa jyeahhh ! mak cakap kalau aku ada lesen, nak pegi mintak kerja pegi lahh .nak pegi kejaa bila bila pun boleh sebab dh ada kenderaan pegi balik .

and then, of course aku nak bawak kereta ..macam best je kann .

and now, I'm ontheway going to SEPAKAT Taiping yuhuuuu


sampai kat sana, Ya Allah ramai gilerr orang .takut aku .dah laa sorang pun aku tak kenal .tapi aku kena buat biasa .SAYA OKAY SAYA DAH BESAR hahaha .

ada pulak sampai sana jumpa sepupu sendiri ,alahaiii apa laa .nampak sangat tak contact kan haha .dia ambik lesen motor tapi dia dh lulus ujian komputer tuh .aku baru nak amik haha .


Alhamdulillah semua berjalan lancar .proses pendaftran semua laju jee .aku tengok ada yg tak boleh scan cap jari, tak tahu kelas mana nak masuk, nasib baik aku okayy jer .
kursus 5 jam sangat mengantuk tapi tak membosankan .

lepasni banyak lagi yang aku kena tempuh .huhu wish me luck kayyy :)




Blogger Aqilah Azmi said...

untung lah :DD

 

Post a Comment