Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN








Berulang kali kau menyakiti, berulang kali kau khianati. Sakit ini cuba fahami. Ku punya hati bukan untuk disakiti.

I miss you, but I'm trying not to care. I love you, but I'm trying not to show. I want you, but what can I do when you're not even mine? Hmm

Masa awak happy awak lupa saya .Masa awak terdesak, sedih, awak cari saya. Tapi saya masih bersyukur sebab saya still berguna bagi awak

Perempuan hanya menginginkan seseorang yg memahami dia, selalu ada bersama dia, dan tidak pernah berputus asa pada perangai dia. That's all.

Awk tau tak, saya banyak sangat berfikir pasal "kita" , saat kita happy & kongsi semuanya.. Tapi saya lupa yg "kita" tu dah takde lagi skrg.

Walaupun saya tahu 99% saya takkan dapat awak .. Tapi 1% tu lah yang buatkan saya terus kuat untuk tetap nak dapatkan awak :')

Dear Crush, You love me, I will love you more. You ignore me, I will still care for you. You hate me, I will still love you. That's me :') .

Saya sentiasa TUNGGU AWAK, saya sentiasa SAYANG AWAK, saya sentiasa MERINDUI AWAK, saya sentiasa CINTAKAN AWAK. CAN YOU BE MINE?

Diabaikan dan sering diabaikan . Itulah diri ku .

Bila diabaikan ,di ketepikan,di sakiti hati ini akan rasa ''Lebih baik aku tak payah hidup kalau selalu disakiti'

Kalau awak sayang saya, cintakan saya. jagalah saya mcm awak jaga nyawa awak sendiri, tolong jangan abaikan saya,saya nak kita bahagia :')

Semua orang nak Bf/Gf yang setia, selalu jaga kita, ambil berat pasal kita, walaupun dia ada buat salah, dia akan minta maaf, mesti bahagia.

Kenapa orang mudah berubah bila dah bersama kita? Saya rindukan waktu dulu, waktu awk sentiasa cuba buat saya happy & dapatkan hati saya :')

Sangat susah kita nak lupakan someone yang kita dah bayangkan masa depan kita nanti akan happy & bahagia dengan dia tapi dia tinggalkan kita

I got jealous with your friends because they got more time with you .

Biarlah air mata saya ini mengalir, asalkan saya dapat bersama awak, biarlah hati saya sakit, asalkan saya tak kehilangan awak sayang :')

terasa bahagiaku mencintaimu, walaupun kau belum mencintaiku .


tidak kira sibuk macamana pun si dia, kalau dia betul-betul sayangkan awak, dia akan selalu cari waktu untuk spend time dengan awak.

Saya tak tahu apa silap saya sampai awak tinggalkan saya, sedangkan saya tak pernah pun abaikan awak, selalu berusaha menjaga hati awak.


Kadang-kadang kita membazirkan masa kita mencintai seseorang yang pastinya tidak akan menghargai segala pengorbanan kita pada dia :'(

Kerana seseorang yg kita cinta,Kita jadi buta.Biarpun hati kita terguris dgn sikapnya terhadap kita, tetap juga dia yg kita tunggu dan rindu

Jangan pernah menyentuh hidup seseorang jika itu hanya akan menghancurkan perasaannya :')

Saya bangga dgn hati saya, walaupun ia dah banyak kali kena tipu, dipermainkan, diberi harapan palsu & disakiti tapi masih tetap kuat :')

Bila awak sunyi ,carilah sy .Sy akan selalu ada untuk awak .tapi bila awak dah bahagia dengan dia , sy janji akan pergi dari awak :')

Sayang seseorang itu tak semestinya kita harus memilikinya,sudah cukup skdar ia ada dalam hati kita

Saya hanya mampu mencintai awak, merindui awak, tapi ternyata saya tak akan mampu untuk memiliki awak, perasaan ini amat menyakitkan :')

even if I can't have you .you know I always be there for you :')

Sumber : twitter


Post a Comment