Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



every relationship has their own problems




assalamualaikum .
dalam entry yang lepas, farah ada sentuh pasal PERAMPAS kan ,yang farah cakap farah tak suka perampas .and this story happened a week ago .but not to me .terjadi dekat kawan farah sendiri .I don't want to mention her name ,just sharing a story dan meminta pandangan .okayyy enjoy reading :)

Si A dan B dah lama couple .almost 3 years .nak kata sweet couple, tak sangat pun haha .just biasa biasa .tapi farah suka tengok depa ni sebab dah lama couple tapi still bertahan .tapi sejak hadir si C sebagai orang ketiga, semakin goyang dah hubungan tuh .si C tu adik angkat kepada si B .okayy jangan keliru ye haha  .saja guna A,B,C tanak aibkan orang ecehh >_< .ehhh perlu ke berangkat angkat ni ? tahu takk, adik angkat, abang angkat tu semua penyebab sesuatu hubungan tu retak, ade faham ? tengok laa apa yang jadi dekat kawan farah ni. yang sakit hati lagi, dia tahu semua ni dari orang lain bukan dari her boyfie sendiri .bila dia suruh bf dia pilih antara dua, si B tu cakap dia pilih dua-dua .apa ke bangang sangat ? siapa lagi penting, adik angkat atau girlfriend sendiri ?? dah tu, panggilan depa bukan macam adik dengan abang, dah macam pakwe makwe dah, b syg b syg .apa yang special sangat adik angkat tu sampai sanggup ketepikan girlfriend sendiri ? whatthe----- huh !

Si A tu pulak, bila kami suruh dia tinggalkan si B, dia takmau .alasannya dia sayang sangat dekat si B . yess saya sangat memahami awak ,kawan .bayangkan dah berapa lama depa together gether ,gilaa tak sayang .memang susah kan untuk move on .aku faham perasaan hang.aku tau macamana hang rasa, sakitnya hati hang tu .tapi kami sayang hang .kami tanak boyfie hang buat macamtu kat hang .dia macam tak fikir perasaan hang tau tak .huh harap handsome sajaa tapi girlfriend punya baik tak reti nak hargai !
lepastu si C tu pulak kurang ajar nak mampus .dia lagi muda daripada si A tapi tak reti nak hormat langsung .bila dia dah tau yang si A dah tau pasal dia dan si B, lagi dia buat mengada .buat buat silap send laa, sory tak sengaja send ,lagi sakit hati, "opss sengaja send" .huh

ermmm takpe laa, hang sabar ye .selagi boleh bertahan, hang bertahan okayy .berusaha selagi terdaya .jangan sampai hati hang hancur .aku tanak kawan aku sedih :( .aku tahu masalah hang lagi teruk lagi complicated dari aku, tapi rasa sakitnya tetap sama .aku dapat rasa apa yang hang rasa ..kalau move on cara terakhir, kami ada untuk support hang .jangan risau okayy :)


this is for you guys !







Post a Comment