Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



Stop hoping, miracle won't happen.



Assalamualaikum. 
Aikk lama tk update tetibe update gambar cincin pulak ni ? Dah kenapa ? Nak kahwin dah ke ? Haaa what ? Nak kahwin dahhhhh ??? Biaqq betui hang ??? 

Hahaha. K saja buat gempaq sattt. Takde lah. Still young , still hot , still single. Haha single tu paling penting. Yelah habis tu nk kahwin ngn sape kalau dh single kan ye idokkk :D 

Bak kata Ustaz Kazim Elias kalau dah jodoh tak kemana kan. Still young ? Zaman sekarang dah jadi macam zaman dulu. Ramai pulak yang kahwin muda. Budak sekolah pun ada yang dah kahwin kann. Em nak kata masih belajar ? Dekat u belambak jugak kahwin sambil belajar. Ada jugak yg nikah gantung. "Em yelah dorang semua masing2 dah ada pakwe makwe boleh la kahwin kan. Kita ni takde sesape". Kalau kita tengok dunia sekarang yg single tulah yg kahwin awal berbanding pasangan couple yg berkepit kesana kesini. Itu yang dipanggil jodoh. Allah dah tentukan jodoh kita sejak kita 4 bulan lagi dalam perut ibu. 

Conclusion sini ye , yaa aku memang suka bercakap pasal jodoh , kahwin and yang sewaktu dengannya. But aku still lagi berpegang kepada kata kata "kalau ada jodoh adalah. Kalau takde redha jelah". Aku tk berharap aku akan dijodohkan dengan orang yang aku sayang mahupun dengan orang yang langsung aku tk kenal. Memang lah nampak macam aku meroyan dekat twitter or moment about this but its just to hv fun. You know that, aku takut bila aku cakap aku taknak kahwin langsung nanti tetibe pulak aku kahwin , dah orang cakap aku ni cakap tk serupa bikin. Nanti bila aku cakap aku nak kahwin tergedik sangat nih kang takde jodoh dengan sesape jadi pulak anak dara tua sampai mati. Haa marah ? Marah ? Hahaha. 

Kahwin dengan orang yang kita sayang memang suatu kebahagiaan ^.^. Tetapi jika bukan , anggaplah itu memang jodoh kita dan ini yang terbaik buat kita :'). Jangan berhenti berdoaa. 




Post a Comment