De Webmistress ♂
Happy Eid 2015
Friday, July 17, 2015 • 1:32 AM • 2 comments


Assalamualaikum. Alhamdulillah akhirnya dah boleh landing landing kt rumah sendiri. Setelah lebih kurang 2 minggu agaknya di kolej baru hahhhh sekarang barulah boleh bernafas lega hahaha.
Ucapan tahniah kepada semua muslimin dan muslimat yg berjaya menjalani ibadah puasa untuk tahun ni. Boleh menahan dr lapar dan dahaga, nafsu dan juga amarah. Dan di kesempatan ni memandangkan esok dah mula raya , ikhlas dari Farah Adila mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua visitor yg selalu berkunjung kesini walaupun tuan blog menyepi seketika *kalau ada hahaa* dan juga yg mengenali farah. Mohon maaf kalau ada yg mengguris hati kalian dr segi sikap, percakapan mahupun perbuatan. Kita manusia tak pernahnya sempurna. Mmg selayaknya kita memohon maaf.

Pengalaman di kolej baru PPKK & KLPM ataupun KOLEJ LATIHAN PERGIGIAN MALAYSIA di Pulau Pinang , bagi aku mmg sangat sangat pengalaman baru. Bermula dgn minggu orientasi. Adomakk sangat letih. Dgn bulan puasanya. Sebabnya kita dh terbiasa dgn kolej swasta yg rileks dan santai bebenor minggu MSR nya dan bila masuk kolej kerajaan nihb agak letih lah. Tapi pengalaman yg bagusnya mmg disini kita diajar supaya tahu pentingnya Amanah yg diberi dijaga dgn baik. Dan juga pengurusan masa. Senioriti tu dh mmg sejak berkurun dipraktikkan. Sampai aku rasa mcm ehh perlu sangat ke senioriti ni? Geram pun ada kan haha tp nak buat mcm dh jadi mcm tradisi kan.

Thats all. Ohh ya , sory sbb tk sempat nk Blogwalking. Update pakai fone je nih. Tk sempat nk on lappy pun lg hehee. Cuti sampai raya ketiga sahaja 😭😭

Happy Eid Everyone 💓



PASTFUTURE
Owner
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺ visit my GA blog : http://insyaallahadarezeki.blogspot.my/

TIME



BLOG EDITOR
let's exchange banner with me .bagitau kat shoutbox okayy :)
TABUNG KAHWIN
TWEET TWEET



TALKIE TALKING





FOLLOW?





BLOG ARCHIVE;

  • a step out from teenagers ...
  • Pernah Rasa ?
  • SENARAI PEMENANG "1ST GIVEAWAY BY FARAH 'ADILA"
  • OFFICIALLY CLOSED !
  • 1st Giveaway by Farah 'Adila
  • Vape ruined your image boys so sorry not cool at a...
  • Senarai Peserta "1st Giveaway by Farah 'Adila"
  • PENCARIAN SPONSOR UNTUK FIRST SEGMEN
  • If money cannot buy happiness . . .
  • Be Adult enough to Walk Away from nonsense of Idio...

  • MY WISHLIST

    SPM 9A
    MASUK U
    SPA (KKM)
    KERJA TETAP
    KAHWIN


    CREDIT SECTION



    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Farah 'Adila
    Re-edit: Safira & Mayar
    Others:(♥♥)

    Remember!! dont remove this section!!