Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



being so lonely sometimes ,but don't worry. i'm strong ヅ


assalamualaikum

hello ◕‿◕
now 1:10 a.m and i still can't sleep :)
it's good right ,sebab boleh online and blogwalking kejap .tapi jangan lah sampai mak terjaga .pakai kena hambat masuk bilik laa jawabnya .

ermmm ,nak story pasal apa erk ? *pikiq satt* .pasal my life sekarang lahh senang sangat hehe .
aku sekarang dah okayyy  .ye lahh orang baru clash nih memang mereng sikit .kejap sedih kejap happy kejap itu kejap ini .dan aku dah tak sakit lagi .my asthma attack dah hilang .last semput malam yang clash tuh hahaha rasa cam nak mati jaa time tuh taleh nak bernafas kot .biasa lah budak berpenyakit .sebabtu mak aku tak selalu marah aku .takut aku pressure then kalut nak bawak p hospital pulak hahaha .but i am still cool and pretend to be happy even my heart now argghhh auwww auwww haha. but ! just relax okayyy ? OKAY 

about my ex ? ermmm dia semakin happy .alhamdulillah .dia dah ada kehidupan dia sendiri .aku tumpang gembira .time break up tuh rasa macam marah gila-gila dekat dia .tersangat benci huh ! sampai berat aku turun 4 kg ! dari 40 turun 36 .haha akak berleter gilaa dekat aku .so siapa-2 yang nk turunkan berat badan anda, putuskan hubungan dengan bf anda ,sekarang ! ehh jangan buat betul-2 pulak .haish .okayy sambung balik .ehem ehem. tapi hari semakin hari otak aku pun dok bergeliga asyik fikir kenapa dia buat macamtu .aku tahu dia ada reason yang relevan kenapa dia buat macamtu .aku tak salahkan dia 100% .70% mungkin ? haha sebab dia tinggalkan aku kan so kena bagi banyak jugak lah peratus dekat dia :D .30% lagi for my bad .setelah aku fikir punya fikir aku sedar dia tinggalkan aku sebab keburukan aku jugak .aku selalu pressure dia mungkin .aku kongkong dia .aku kuat cemburu .tapi itu semua sebab aku sayang dia sangat-sangat-sangat dan sangat ! dulu lah .sekarang tidak lagi :)
yaaa aku dah tak sayangkan dia .sebab dia sendiri cakap dia dah tak sayangkan aku .macamana pun aku takkan dapat dia lagi .dia takkan jadi milik aku lagi .so aku undur diri  .wahhh ayat sedih hahaha.takde lah .
cuma lepasni kalau aku couple, aku akan jadikan ini sebagai pengajaran untuk aku .aku takkan kongkong my future boyfriend like i'm doing to him .aku takkan pressure si dia .aku janji perkara macamtu takkan terulang lagi .macam orang selalu cakap lah ,pengalaman mematangkan kita, right ? jyeahh

ermmm dulu time couple asyik dapat text dari my ex jaa .tak pun dari my darling, DIGI .tapi lepas break up nih banyak gilaa number tak kenal text laa ,misscall laa .nampak tak yang depa semua nih tengah perli aku ? mentang-2 aku ditinggalkan, nak gelak dekat aku laa nih ?? haha aku fikir macamtu kot .aku tak layan langsung number-2 tuh .yang mana keluaq nama jaa aku reply balik .mak cakap reply je lah text tuh .but kak fara tamau laa .tak penting -_- haha berlagak gilaa hang farah :P .berlagak laa sangat nanti tak laku padan muka .ehhh kesitu pulak aku mengarut .

kepada mr dot dot dot , sorry erk saya tak boleh terima awak .mungkin buat masa sekarang .hati saya dah tertutup untuk semua lelaki .serik mungkin dengan apa yang terjadi .tapi saya minta satu je, tolong faham situasi saya sekarang yang baru kena tinggal ,haha ,dan nak SPM nih .2 tahun kan awak tunggu saya ? saya dah banyak kecewakan awak .saya tak sanggup kecewakan awak lagi .saya mintak maaf sangat-sangat .awak boleh pilih ramai lagi perempuan dekat luar sana .mereka mungkin boleh bahagiakan awak lebih dari saya .tapi kita boleh jugak rapat macam sekarang ni kan ? jangan lah larikan diri .jangan lah sebabkan ni kita nak jauh .kalau boleh, saya nak berkawan dengan semua orang .dan saya nak jaga hati semua orang .tapi saya tahu saya tak mampu buat macamtu .sekali lagi, saya mintak maaf .macam awak selalu cakap, kita mesti kuat :) .awak cakap saya "strong girl" right, ? saya nak awak jadi "strong boy" jugak 

*tut tut ,tut tut* 1 new message .erghhh tak tidur lagi ke ? alahai .ni satu hal lagi .MAT SALLEH CELUP nih, dah kawan ,kawan je lah .sat nak call lah, nak text lah .rimas kot .kadang aku abaikan jaa text dia tuh haha .jahat kan aku ? yaa aku jahat dan aku tersangat berlagak .haha .paling penting, aku selesa hidup macamni .weet weet  

inilah diri aku sekarang --> 







okayyy dah cukup .nanti ramai yang termuntah tengok gambar-gambar ni semua .

kbyeee assalamualaikum 





Blogger fatynhaneey said...

sabarlah yee . be a strong girl :) be happy .. u can get better than him :P insyaallah

 
Blogger Unknown said...

yaa InsyaAllah :) .thanks yaa ;*

 
Blogger Unknown said...

Araso..Just make your life colourful ok..

 

Post a Comment