Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



nothing to say ...





assalamualaikum .nak tau tak ? inilah pakwe baru aku :) .handsome tak ? hihik .aku happy dengan dia .kami serasi kan ? terima kasih ..






nampak tak penipuannya ? hahaha tu cousin aku laa :P .Abshar namanya .cuti sekolah kan , dia pun balik dari asrama dia .so berkumpul laa kami dekat rumah tok .lama tak jumpa dia .kecik-kecik dulu kami selalu main sama-sama .umur jarak setahun jaa sebabtu rapat .ronda kampung naik basikal sama-sama .dia selalu bawak aku hehehe sweet kan ;) .tapi sekarang duduk pun dah jauh ,jumpa pun jarang so hubungan semakin renggang hmm .he's so tall even he is younger one year than me .kinda sad right :( 
(*baju yang dia pakai ...warna dia, corak dia macam baju _ _ _ _ _ _ .ermmm dah la, jangan ingat dah*)

hehehe .maghrib :) solat dulu .assalamualaikum .


Blogger Aimie Mimot said...

Ohh , sepupu rupanya ;P

Awakk di tag ; http://aimifarzanabloggie.blogspot.com/2013/05/segmen-doodle-lappy-by-miraa-hussin.html

 

Post a Comment