Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



Random Facts About ME



assalamualaikum .peace be upon you 

baru ada kesempatan untuk update .
act, aku telah ditembak pom pom oleh echaa .comell tauu dia .hihik .

"Once you have been tagged, you are suppose to write a note, with 25 random things, facts, habits or goals about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."


tu dia .macamana tuu ? aku takde lar kenal diri aku sangat . haha cuba jugak lah .

1.  nama penuh : FARAH 'ADILA BT. BAKAR .perasan tak sebelum A ada ( ' ) ? kalau orang yang tak kenal aku diorang memang takkan tulis nama betul aku .so kalau dalam sijil memang takde lar koma tuu .*sad*

2. anak ke-2 dari 4 .

3. becoming 17 next year .huu SPM candidate .ohh noooo !

4. susah bangun pagi >.<

5. kalau dah bangun, tak sah kalau tak tawaf satu rumah .bukan sekali, tapi banyak kali .haha my habit .nasib baik rumah teres. kalau banglo ? mau mampuih aku pagi pagi .

6. orang terakhir akan keluar dari rumah waktu nak pegi sekolah .so masuk je dalam kereta memang kena *dush dush iyaakkk* dengan mak .sebab LAMBAT -_-

7. prefer online dari texting ^^

8. honestly, my childhood tak macam budak lain . sebab ? sebab aku banyak menghabiskan masa di rumah dan tak penah keluar rumah main dengan anak jiran or whatever zzzzzzzzzzzz

9. tak pandai memulakan conversation dengan orang .

10.  mempunyai banyak impian .hehehe ;)

11. rabun @_@ tapi tak suka pakai cermin mata .

12. err ada sedikit panas baran uhuk uhuk 

13. mata saya unik ! wiyyy wiyyy ;*

14. suka benda benda yang kawaii .comel-2 gitu .

15. crazy in love with PINK ! so kalau korang nak bagi hadiah kat aku wajib ada warna pink erk .tak kisah pembalut ke hadiahnya ke, mesti pink tauu .ingat ! ehh sape lar nak bagi hadiah segala dekat awak, farah .merapu aihh .

16. kalau bukak google, mesti tengok gambar dulu dekat google images .then , baru online ke , blogwalking ke ^^

17. err tak suka orang check handphone aku tanpa kebenaran .lagi lagi tengok mesej .lagi lar .rasa nak hempuk je .even takde benda apa pun dalam handphone but tak suka lar .aku nak tengok henfon orang pun mintak permission .kalau tak bagi, it's okayy right ;)

18. ada diari dari darjah 5 .bila bukak balik diari, baca satu satu , rasa nak tergelak ! apa lar sangat budak darjah 5 tulis . ( harini aku belaja tarian baru dari super junior) .ermmmm maluunya baca balik .

19. minat girls' generation so crazy .jyeahhh . now pengganti snsd, A PINK ! hihik 

20. minat menari . sangat sangat ! nak tauu, tarian snsd semua aku dah master .hahaha :D 

21. nak BLACKBERRY ! uhuk uhuk .In Shaa Allah kalau SPM aku okayyy, blackberry dalam genggaman .muehehehe ;)

22. sedikit kedekut .In Shaa Allah 2013 aku cuba buang perangai perangai yang tak elok tuh >.<

23. ape lagi erk ? ermmm, aku tak suka tidur ada cadar .rasa rimas .miang badan .so setiap hujung minggu, mak akan masuk bilik nd pasang balik cadar tuh .bila malam , aku akan buang balik .hahaha kesian mak :(

24. cuba untuk menjadi seorang yang lebih mesra alam .* wink wink *

25. opss, lupa nak cerita .farah 'adila adalah seorang gadis yang comel ,ehh ? pedulikan yang itu >.< .seberat 38 kg dan berketinggian 150 cm .k sy tau sy pendek -_-

you know more about me, right ? cursor you mouse nd clik add at my facebook, follow on my blog nd twiter .now farah pulak nak tahu tentang kamu .

nak bom diorang nie pulak ->





salam sayang 


Blogger sHaRiNa eLyaNa said...

wah bnyknya taggg..thnks sha tersenarai :) insyallah t sha join ya

 
Anonymous Anonymous said...

wahhh bom .. la blog kita aaahaha cumel aihh tuan dia

 
Blogger Fatin Diana said...

thanks tag ^^

 

Post a Comment