Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



SPM SPM SPM esspiyemmm !


assalamualaikum,

arghh tersangatlah boring ! :-(
tak tahu nak buat apa lar .bukak sekolah makin dekat .sekarang pun dah 15 haribulan. hmm tanak sekolah .tanak tempuh tahun 2013 .tanak jadi budak form 5 .nd tanak jadi budak SPM ! argghh .

masa tenga blogwalking , aku terjumpa satu blog nih .sama umur dengan aku .guess what ,keputusan final exam dia wahhh hebat sangadd .pure science dia, fizik kimia bio, dapat B nd C kot .lebih kurang macam tuh. seriously pandainyaa :-( .

budak ni pulak, pandai jugak .nama dia shafiq .Bi dia dapat A ! pandaii nyaa :-( .aku dapat C+ je .camne awak boleh dapat A haa ? nak tahu rahsia .haha :-D .kalau sudi, kongsi lar sikit dengan farah .sharing is caring, right ? haha .



tapi ape ape pun, aku happy nd puas sangad dengan apa yang aku jawab time final exam haritu .nd aku puas dengan keputusannya .no more fail .jyeahhh ! ada peningkatan :-)
harap tahun depan prestasi aku lagi meningkat .InsyaAllah :-)


yeahhh i can do it ! :-D

mak abah, doakan kak fara :)
awak awak yang sudi baca, doakan sekali ye .thanks .semoga Allah yang membalasnya :)


Blogger echa hamid :) said...

hoho . kita pun tak nak jadi senior ;( . takut sgt spm .

 
Blogger Unknown said...

@echa hamid :) .yup .betul tuh .uhuk uhuk .

 

Post a Comment