De Webmistress ♂
sombong ke ? ehh tidaklah :-(
Sunday, December 9, 2012 • 1:09 PM • 0 comments
assalamualaikum, peace yo :-D

tajuk hari ini ...... BERLAGAK !

ish, berlagaknya dia .huh

ehh, sombong betul .

pernah tak orang cakap macam ni dekat korang .? penah tak penah tak ??
aku penah .seriously banyak kali kot .nd ayat tuu paling aku benci .

sebenarnya, kita bukan sombong lar awak .berlagak ? sama sekali tidak .cuma err mungkin, wajah kita .yea muka kita yang menampakkan kita nih berlagak or sombong .dan rasa malu kita yang buat kita nampak sombong ,ken ?

kepada yang dok cakap orang sombong tuu, tayah lar nak judge orang kalau tak kenal .kalau yang betul-2 berlagak tahap nak mampus tuh, memang patut lar .tp yang sombong tahap ciput, tegur-2 lar dulu, baru korang kenal sape dye sebenarnya .mungkin diorang lagi ramah daripada korang kan .

nak tahu aku berlagak ke tak, tegur lar aku dulu kay .aku memang malu nak mulakan , tapi pecaya lar, dah kenal korang akan rasa happy dengan aku .haha :-D

# follow lar aku .ehh ? haha :-D


PASTFUTURE
Owner
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺
visit my GA blog : http://insyaallahadarezeki.blogspot.my/
my online shop : https://closetloversfff.blogspot.com/
igshop : https://www.instagram.com/closetlovers_fff

TIME



BLOG EDITOR
let's exchange banner with me .bagitau kat shoutbox okayy :)
TABUNG KAHWIN
TWEET TWEET



TALKIE TALKING





FOLLOW?





BLOG ARCHIVE;

  • manusia zaman sekarang -.-
  • Giveaway Oh my birthday ! by Fatin Nazurah
  • End Year Giveaway by FD
  • ♥ Birthday GA by Sharina ♥
  • KAWAII GIVEAWAY
  • Year End Giveaway By Cik Bunny
  • kenangan kita semua .
  • so soryy :'(
  • so text me, maybe ?
  • HARIMAU MALAYA

  • MY WISHLIST

    SPM 9A
    MASUK U
    SPA (KKM)
    KERJA TETAP
    KAHWIN


    CREDIT SECTION



    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Farah 'Adila
    Re-edit: Safira & Mayar
    Others:(♥♥)

    Remember!! dont remove this section!!