Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



sombong ke ? ehh tidaklah :-(


assalamualaikum, peace yo :-D

tajuk hari ini ...... BERLAGAK !

ish, berlagaknya dia .huh

ehh, sombong betul .

pernah tak orang cakap macam ni dekat korang .? penah tak penah tak ??
aku penah .seriously banyak kali kot .nd ayat tuu paling aku benci .

sebenarnya, kita bukan sombong lar awak .berlagak ? sama sekali tidak .cuma err mungkin, wajah kita .yea muka kita yang menampakkan kita nih berlagak or sombong .dan rasa malu kita yang buat kita nampak sombong ,ken ?

kepada yang dok cakap orang sombong tuu, tayah lar nak judge orang kalau tak kenal .kalau yang betul-2 berlagak tahap nak mampus tuh, memang patut lar .tp yang sombong tahap ciput, tegur-2 lar dulu, baru korang kenal sape dye sebenarnya .mungkin diorang lagi ramah daripada korang kan .

nak tahu aku berlagak ke tak, tegur lar aku dulu kay .aku memang malu nak mulakan , tapi pecaya lar, dah kenal korang akan rasa happy dengan aku .haha :-D

# follow lar aku .ehh ? haha :-D


Post a Comment