De Webmistress ♂
Giveaway : Akhir Tahun vs Awal Tahun by Nurul
Friday, December 14, 2012 • 11:25 AM • 4 comments
assalamualaikum,




tengok ? farah dah ikut syarat-2 nya .
kalau bole, nak menang telekung .hihik
telekung sekarang macam-2 fesyen .
semua cantek-2 .nd MAHAL :-(

okayy .ini giveaway yang farah rasa sangat sangat berfaedah .kenapa berfaedah ? kerana selain kita dapat menang hadiah, kita dapat berdakwah dan seterusnya dapat ilmu baru tentang Islam .jyeahh .

uniknya GA nih, kita kena sertakan hadis yang kita tahu .okayy farah tahu satu hadis nih :

"Sesiapa yang meninggalkan sembahyang dengan sengaja, maka ia kafir terang-terangan" 
(H.R.Attabrani)

kita sebagai manusia memang akan ada sifat pelupa .bukan orang tua jaa yang pelupa, tapi orang muda pun sama .kalau bab ni, kita sebagai orang muda memang selalu lupa .tapi kalau kita terlupa untuk solat, cepat-2 la ganti balik .sebab solat lah perkara pertama yang Allah tanya .macamana kita nak jawab soalan yang lain kalau soalan pertama pun dah tersangkut ?

solat adalah tiang agama .sesiapa yang meninggalkan solat, maka runtuhlah agamanya .





haha upin ipin pun sembahyang .
betul betul betul !
walaupun tak khusyuk -,-






PASTFUTURE
Owner
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺ visit my GA blog : http://insyaallahadarezeki.blogspot.my/

TIME



BLOG EDITOR
let's exchange banner with me .bagitau kat shoutbox okayy :)
TABUNG KAHWIN
TWEET TWEET



TALKIE TALKING





FOLLOW?





BLOG ARCHIVE;

  • Kelebihan Beramal dengan ayat Kursi
  • 12 12 12 ! :)
  • sombong ke ? ehh tidaklah :-(
  • manusia zaman sekarang -.-
  • Giveaway Oh my birthday ! by Fatin Nazurah
  • End Year Giveaway by FD
  • ♥ Birthday GA by Sharina ♥
  • KAWAII GIVEAWAY
  • Year End Giveaway By Cik Bunny
  • kenangan kita semua .

  • MY WISHLIST

    SPM 9A
    MASUK U
    SPA (KKM)
    KERJA TETAP
    KAHWIN


    CREDIT SECTION



    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Farah 'Adila
    Re-edit: Safira & Mayar
    Others:(♥♥)

    Remember!! dont remove this section!!