Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



hijab .trying to be a perfect muslimah :')


assalamualaikum. what a beautiful day :-)


actually ,teringin nak pakai tudung yang berfesyen :-D .kat dalam bilik cuma berlambak tudung bawal .tak terkira. dah boleh bukak kedai dah. haha

aku prefer pakai tudung bawal lagi sebab selesa .boleh buat macam-2 gaya .tambah sekarang dah jadi trend tudung bawal balik .yang jenis berlilit lilit orang dah tak pakai pun sekarang .jarang pakai .

tapi aku teringin nak pakai tudung nih ->


agak agak okay tak dengan muka aku ? hahaha .idola aku sekarang mungkin IRMA HASMIE .
sebab dia pakai tudung tuh memang cantik .kena jaa dengan muka .awat artis pakai apa pun nampak cantik ehh ? dia orang biasa jugak .haish .


lagi .cantik kan ? 



cantik kan pakai macamtu ? aurat semua tertutup .tapi aku tak minat jubah .sangat sangat tak suka jubah .you know why ? semua orang ingat pakai jubah boleh menutup seluruh tubuh badan kita .yaa memang betul .tapi perasan tak ? kalau angin tiup, even jalan je pun, tubuh badan kita tetap nampak jugak .tak percaya, try tengok orang yang pakai jubah .perhatikan betul-2 .nd anda tahu jawapannya :-)


pakai baju kurung .
lagi senang .








Post a Comment