De Webmistress ♂
so text me, maybe ?
Friday, November 30, 2012 • 11:59 AM • 2 comments
assalamualaikum,


heyy there .camne harini ? ada sihat kaa ? Alhamdulillah harini Allah bagi peluang lagi dekat kita hirup udara ,buat sume benda yang kita suka .tapi jangan lupa pada perintah Dia pulak ye .


dah breakfast ke tak lgy ? entah-2 bangun tido pun tak lgy .ken ken ? haha


oke yang dah bangun tuh, tunggu ape lagi .pegi lar breakfast ke, ape ker .ehh ,mandi dulu tauu .huhu .yang kaum Adam tuh, jangan lupa .harini hari Jumaat .pegi Solat Jumaat nanti kay .


kalau tengok gambar dekat atas , korang rasa apa yang aku nak sampaikan ??
tak dapat kan ? haha .maksudnya, AKU TENGA MERAJUK !! teettttttt
heyy dah besar pun nak merajuk ke ? mesti lah .korang ingat budak kecik jer .huhu


tunggu punya tunggu text dye, tak balas-2 pun .haish 
keep waiting keep waiting sambil layan lagu .
pun tak balas lagi .


i sunyi tauu semalam .


aku mula geram ! pegi dapur, amek nasik, terus makan .grrr sedapp sedapp !


keep waiting lagi .okayy stop it !
letak hp tepi .berangan kejap .baca surah ape yang patut .then ,tido .
goodnight, sweet dream HONEY BELLY .


thanks for reading .
tak suka, pendam jer dalam hati :-)
mmuahh mmuahh ! 











PASTFUTURE
Owner
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺
visit my GA blog : http://insyaallahadarezeki.blogspot.my/
my online shop : https://closetloversfff.blogspot.com/
igshop : https://www.instagram.com/closetlovers_fff

TIME



BLOG EDITOR
let's exchange banner with me .bagitau kat shoutbox okayy :)
TABUNG KAHWIN
TWEET TWEET



TALKIE TALKING





FOLLOW?





BLOG ARCHIVE;

  • HARIMAU MALAYA
  • Followers ke 100 !!!
  • Beep Beep ^^
  • Malaysia vs Singapore
  • really miss you :-(
  • stalker yang sama !
  • it's time to move on ッ
  • don't you know how sad i am :-(
  • happy holiday
  • until jannah ♥

  • MY WISHLIST

    SPM 9A
    MASUK U
    SPA (KKM)
    KERJA TETAP
    KAHWIN


    CREDIT SECTION



    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Farah 'Adila
    Re-edit: Safira & Mayar
    Others:(♥♥)

    Remember!! dont remove this section!!