De Webmistress ♂
love you until my last breath :'(
Friday, February 8, 2013 • 7:29 PM • 1 comments
assalamualaikum,



i'm back :D .maybe this is my last entry . LAST ENTRY ?? yaa last entry .maklumlah nak spm kan tahun nih .ehh yang sama umur dengan farah nih tak terasa nak spm ke tahun nih ? jom lar cepat-2 kita baca buku nd study okayy .bukan apa, takut tak sempat kan .jangan jadi macam cacing kepanasan masa exam nanti sudah lah .macam farah nih kan .almost and always okayyy ;)

memandangkan last entry kan so farah nak kongsi lar sikit about 2013 nih .
ermmm this year ~ .sounds so interesting .and more important, SPM this year .ohh my !!
tolonglah ingatkan aku yang aku nak spm tahun nih .perangai langsung tak berubah .dengan bangun lambatnya, dengan malas baca bukunya, memang menunjukkan yang aku nih bukan pelajar cemerlang .
PELAJAR CEMERLANG ?? *gulp* .tak ku pinta sedemikian rupa .

Alhamdulillah sekali lagi aku diberi kesempatan untuk jadi pelajar cemerlang SMK jelai .aku dapat no. 5 masa PAT dulu .sebab tu terpilih .yang specialnya, masa dapat duit 100 hinggit tuu, kami 6 orang ambil dari Datuk Hamzah .ibubapa kena amibil so my mom ambil .aku tak kisah pun dapat no. 5 akhir tahun haritu, dan aku tak kisah pun aku tak dapat no. 1 or 2 sebab aku tahu aku tak mampu .tapi sekurangnya aku mampu banggakan mak aku masa tu .malam tu aku tanya mak, " mak rasa apa masa ambil duit 100 tu ? " .mak buat tatau jer .ermm takpe aku tanya lagi . " mak bangga tak ? " ." mestilah bangga. " abah pun cakap benda yang sama .ermm rasa nak menangis time tuh .Alhamdulillah :)

lepas tu, homework pun dah berlambak .alahai ni yang lemah ni .aku memang malas gilaa nak buat keja sekolah .tup tup , nahh ambil kau , giler bapak punya banyak ! dengan tuisyen lagi ,kelas tambahan dekat sekolah .makkk~ nak skip tahun nih .nak keja teruih .uhuk uhuk :'(

tapi yang paling best, kelas kami buat bahas for lisan .best habaq hang :D
aku jadi pembangkang pertama .seriously best sangad .tatau nak habaq camna .rasa macam pembahas sekolah lah pulak .hahaha .tapi itu tidak mungkin terjadi .kelas aku tuh ramai yang lebih berbakat .so, say sorry to farah 'adila >.<



lepastu kan, dah takde banyak masa dengan si dia .nak menangis lar nih :'(
nak mesej pun kadang-2 duduk dalam bilik. sorok-2 takut mak nampak .kalau nak tau, rumah aku nih dah ada 2 undang undang baru .internet dah tak boleh guna .nie semua sebab adik aku lar nih .malas sangad  study .kesannya, semua orang kena .seronok lah hang kan ? :P .pastu, hp tak bole guna sangad .woii boleh gilaa tau dak ?? its okayy, i'm cool .still waras :) senyum jaaa okayyy :)
pastu dah taleh jumpa selalu :( .my ADI PUTRA, sy rindukan awak .always okayy .jangan pernah lupakan sy :( .walaupun kita makin jauh sekarang nih .sy sangat sayangkan awak ! ingat tuh .ingat sampai bila bila .
janji tauu ? sy tahu awak baca .awak kan stalker sy .janji tauu ? jyeahhh :D .terima kasih :*

thanks for reading .doakan sy dapat result yang baik spm nih .
awak awak yg lain pun, sy doakan awak berjaya dalam apa jua yang awak lakukan .
terima kasih eh :')


PASTFUTURE
Owner
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺
visit my GA blog : http://insyaallahadarezeki.blogspot.my/
my online shop : https://closetloversfff.blogspot.com/
igshop : https://www.instagram.com/closetlovers_fff

TIME



BLOG EDITOR
let's exchange banner with me .bagitau kat shoutbox okayy :)
TABUNG KAHWIN
TWEET TWEET



TALKIE TALKING





FOLLOW?





BLOG ARCHIVE;

  • cuti - cuti sebelum SPM !
  • the best moment (`-`)
  • whatever i wrote, all about me only ._.
  • aicchummmm .....
  • last day of 2013
  • mistakes
  • pertunangan angah :)
  • Random Facts About ME
  • entry paling ringkas :P
  • hijab .trying to be a perfect muslimah :')

  • MY WISHLIST

    SPM 9A
    MASUK U
    SPA (KKM)
    KERJA TETAP
    KAHWIN


    CREDIT SECTION



    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Farah 'Adila
    Re-edit: Safira & Mayar
    Others:(♥♥)

    Remember!! dont remove this section!!