Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



kenangan kita semua .


assalamualaikum,


sekejap je nak habes 2012 .sekarang nih pun dah masuk bulan 12 .tak lama lagi kena beli baju sekolah, kasut sekolah, sume peralatan sekolah lar .hah penat jadi budak sekolah .

perasan tak, masa sekarang nih berlalu dengan cepat .cepat sangad .sebab tuh kita kena gunakan masa dengan bagus .
tahun depan dah form 5 .maknanya tahun depan dah SPM .no more facebook, no more blog, no more twitter, no more handphone nd no more no more .heyy no wayy !

banyak sangad benda yang berlaku tahun nih .terlalu banyak .benda yang tak penah jadi dekat aku, aku dah lalui .ada yang perit, ada yang sweet .

tp yang aku paling-2 ingat ,dengan kawan-2 nd my cinta hati .dengan family dah selalu so takde yang luar biasa sangad .

masa dengan kawan-2, ada yang best, ada yang sakit, macam-2 lar .best bila kita diberi perhatian .
yang tak best bila dipulaukan .itu pengalaman perit aku dengan kawan-2 .tak penah aku kena sampai macamtu .sebab ape ? rasanya dah bgtau .cukup lah .tak perlu diulangkan kembali .
benda dah jadi .yang penting, tahun depan aku perlu berubah .aku mesti berubah .hidup dalam keadaan tenang .takde nak kacau sesape .takde nak ambek tau masalah orang. nak gosip-2 orang, aku perlu buangkan tabiat tuh jauh-2 .bestie ?? ohh no .cukuplah .aku nak kawan biasa-2 jaa .no more istilah "bestie, bff. kawan forever lar" .sory dengan  ayat tuh, tp aku dah serik .aku nak sama tarafkan semua kawan-2 aku .


girl sebelah aku tuh, sampai hila-2 aku akan ingat dye .walaupun dulu dye teruk , perangai dye memang *errr*, tp aku tetap sayangkan dye .sebab dye kawan aku .sama jugak kawan-2 yang laen, walau macamanapon perangai depa, aku tetap sayang .sebab depa kawan aku .semua orang penah buat silap .aku harap aku boleh berubah. mereka jugak boleh berubah InsyaAllah .
tahun depan, perempuan cantek sebelah aku tuh kena pindah .parent dye suro .hmm, kami sure akan rindu hg .kalau orang laen tak rindu hg, aku ada untuk rindu hg ..aku tak penah simpan dendam dekat hg .
sebab sekarang hg dah berubah .aku suka ..hope kita boleh jumpa lagi kan jiha :'(


haha dah tembon pon aku sekarang .aku harap tahun depan aku boleh berubah .yaa perlu, mesti dan whatever lar .aku kena work hard study. tahun depan hp konfirm kena pegang jarang-2 jer .entah-2 dah takde masa nak texting .then, facebook ! twitter ! blogg! maybe takde dah kot .ikot keadaan .tp hp itu mesti .haha takde benda tuu boleh sawan kot .
sikap, tingkah laku nd ape lagi, semua kena jaga lepas nih .aku taleh maen-2 dah .nak kata-mengata orang, maybe bukan diri aku .sebelum nih aku oke jer tp, hmm entah lar .aku pon tatau .mungkin aku tak pandai jaga diri sendiri .aku cuba perbaiki diri aku lepas nih .

markah akhir tahun .alhamdulillah takde yang gagal. hehe :-D .nak tau markah ?? err taleh kot .hhaha tak se-awesome korang pon .tp aku nak bgtau, subjerk yang aku gagal selama nih, aku boleh dapat markah yang bagi aku giler superb duperb lah .chemist nd addmath .congrats to myself .haha :-D
nd aku tersenarai dalam top ten.hihik .numb berape ? ehh tayah lar .maluuu >.<


my CINTA HATI .banyak kenangan aku dengan dye .dan rasanya aku akan ingat sampai bila-2 .bukan rasanya, MESTI .rindu semua kenangan tuh .masa birthday, otp with you, anniversary, ape lagi, masa aku down dulu, dye yang bagi semangat .thanks .
1 Disember 2012 -> kenangan terakhir kita tahun nih .thanks to mom .aku hargai sangad .tengok movie sama-2 .haha bukan kita tengok tv, tv yang tengokk kita :-D .bagi aku, biarlah orang tak suka hubungan kita, biar lah orang meluat dengan kita, janji mak sy nd mama awak okayy .kan ?? :-)


byee,









Post a Comment