Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



bunga cinta 💐



pertemuan memang rahsia Allah. tk pernah terfikir pun nak jumpa orang baru , nak berkenalan dan jatuh cinta dgn orang lain. dan tk pernah langsung terfikir boleh ke aku berkenalan dgn orang baru disebabkan diri aku yg tk bergaul dgn orang dan pendiam ni. 

tapi itu semua kerja Allah. dan apa yg boleh saya cakapkan skrg saya bersyukur sgt boleh berkenalan dgn awak. banyak bagi nasihat pada saya. 

tak sangka awak orang yg dipilih yang akan melengkapkan hidup saya nanti. jika diizinkan Allah. hari hari saya berdoa semoga ikatan yang kita bina ni kuat sekuatnyaa dan semoga hingga hujung nyawa kita. 

kekalkanlahh sifat awak yang caring tu. jangan pernah berubah. kekalkanlah sifat awak yang suka bergurau tu. jangan pernah berubah. selalu ucapkan i love you. jangan pernah berubah. jangan pernah berubahh 😔


I'm sorry if you really annoyed with me. orang yg pernah terluka akan selalu berhati hati supaya hati dia takkan terluka lagi. kekadang rasa nk percaya awak tp hati ni cakap jangan terlalu percaya nanti merana. kekadang rasa nak happy je dengan awak tp hati ni cakap jangan terlalu gembira nanti kecewa. ahhh menyusahkan semua ni. tak jamin kalau dh kahwin pun akan hilang semua gundah ni kalau still berfikiran begini.  I'm sorry again. really my faults 

thanks for always by myside 🌹



your fiance,
faradila 🌸



Blogger Semut Senyum said...

TAhniah kerana anda bekerja utk menjadi seorang jururawat. saya faham perasaan tu... niat yang baik pun Allah dah terima... apa pun, awak pun sentiasa berusaha untuk menjadi yang terbaik. menutup aurat yang sempurna... alhamdulillah....

Menjadi staffnurse ni mmg satu pekerjaan yang very the mulia, ghitewwww... ok tak tipu. pengorbanan awak kepada pesakit semuanya Allah terima... niatlah kerja kerana ibadah, bagi saya, saya mmg tabik spring pada yang jadi nurse ni.. nak buat amal jariah, free2 je setiap hari... setiap kesabaran dan niat tu Allahurobbi, besar pahala tu..

Good luck awak, semoga Allah merahmati awak dan tunjukkan jalan & mudahkan urusan awak.
Allah tahu. =D

 

Post a Comment