De Webmistress ♂
bunga cinta 💐
Sunday, July 17, 2016 • 8:58 AM • 1 comments

pertemuan memang rahsia Allah. tk pernah terfikir pun nak jumpa orang baru , nak berkenalan dan jatuh cinta dgn orang lain. dan tk pernah langsung terfikir boleh ke aku berkenalan dgn orang baru disebabkan diri aku yg tk bergaul dgn orang dan pendiam ni. 

tapi itu semua kerja Allah. dan apa yg boleh saya cakapkan skrg saya bersyukur sgt boleh berkenalan dgn awak. banyak bagi nasihat pada saya. 

tak sangka awak orang yg dipilih yang akan melengkapkan hidup saya nanti. jika diizinkan Allah. hari hari saya berdoa semoga ikatan yang kita bina ni kuat sekuatnyaa dan semoga hingga hujung nyawa kita. 

kekalkanlahh sifat awak yang caring tu. jangan pernah berubah. kekalkanlah sifat awak yang suka bergurau tu. jangan pernah berubah. selalu ucapkan i love you. jangan pernah berubah. jangan pernah berubahh 😔


I'm sorry if you really annoyed with me. orang yg pernah terluka akan selalu berhati hati supaya hati dia takkan terluka lagi. kekadang rasa nk percaya awak tp hati ni cakap jangan terlalu percaya nanti merana. kekadang rasa nak happy je dengan awak tp hati ni cakap jangan terlalu gembira nanti kecewa. ahhh menyusahkan semua ni. tak jamin kalau dh kahwin pun akan hilang semua gundah ni kalau still berfikiran begini.  I'm sorry again. really my faults 

thanks for always by myside 🌹



your fiance,
faradila 🌸



PASTFUTURE
Owner
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺ visit my GA blog : http://insyaallahadarezeki.blogspot.my/

TIME



BLOG EDITOR
let's exchange banner with me .bagitau kat shoutbox okayy :)
TABUNG KAHWIN
TWEET TWEET



TALKIE TALKING





FOLLOW?





BLOG ARCHIVE;

  • tak dapat diungkap
  • E-Day
  • HAPPY FASTING 2016
  • one day. ☝
  • Review novel : Cinta Gantung
  • 3 Dara
  • Suatu masa ♥️
  • I'm Sorry . . .
  • REVIEW : Cinta Paling Agung
  • Bahagia.

  • MY WISHLIST

    SPM 9A
    MASUK U
    SPA (KKM)
    KERJA TETAP
    KAHWIN


    CREDIT SECTION



    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Farah 'Adila
    Re-edit: Safira & Mayar
    Others:(♥♥)

    Remember!! dont remove this section!!