Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



3 Dara



Haiii 😊. PLA stories. 
Gambar kat atas. Tulah dua orang kawan yg sentiasa ada di kiri dan kanan beta. Hihiiiii. Walaupun aku yg paling senyap antara kitorang tp dorang tk pernah nk abaikan aku. Sentiasa happy je. 

Kalau kitorang bertiga berkumpul, ada jelah cerita yg nak di share. Takde sgt bab mengumpat ke gosip. Banyak berkisahkan diri sendiri 😃


Nama kitorang dh la hampir sama. Aku farah , tudung hitam tu Farhana aka Fanaa, dan tudung ungu tu pun Farhana tp panggil ana je and that makes people easily get confused. Dah la cakapnya muka kitorang nak dekat sama. Ketinggian pun sebaya je ehemm. 


Katanya, antara kami bertiga aku yg nampak paling muda. Hahahaaa muda sangat. Padahal kami sama umur tu. Kalau Ikut bulan, fanaa first, aku second dan ana third. Sebabtu kekadang kitorang bahasakan diri kitorang Kak Long, Kak Ngah, Kak Chik ✌


Tapi kalau ikut perangai, ana lah yg paling kebudak budakan. Tp perangai dia buatkan kitorang tk habis habis menyakat dia. Mcm budak budak 😅. Aku matang bg fanaa. Tk banyak mulut, suka memerhati dan ikut je rentak. Dan fanaa is a happy maker for us. Mulut bisingnya tu memang lah buat kitorang tak awkward pun. And maksud nama Farah dan Farhana dalam melayu adalah "Gembira" so no wonder kitorang selalu je happy 😊


Dulu aku pernah berdoa supaya dipertemukan dgn orang orang yg baik , yg boleh menolong dlm susah, boleh bergembira di dlm senang , dan Alhamdulillah Allah kabulkan doa itu. Sebab aku tk memerlukan sahabat , kerna aku memang tk percayakan persahabatan lagi. Sekadar Engkau hadirkan orang yg boleh suka dan duka bersama itu sudah cukup walaupun tempohnya sementara. Itu sudah cukup. 

Kerana aku sudah serik dalam persahabatan dan percintaan. 
Sekian 🙂

P/s : gambar diambil time orang sibuk 10 ribu langkah di klinik tp kitorang 10 ribu langkah di aeon 😂




Post a Comment