Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



apa itu GUSHCLOUD ?




haii :) .okay straight to the point .sekarang ni banyak sangat ruang dalam internet ni yang boleh menjana pendapatan kita kan ? especially to the bloggers .Nuffnang ,Churpchurp memang tak asing dalam dunia blog ni .saya blogwalking dekat blog blog, boleh dikatakan 95% bloggers dah ada iklan nuffnang and churpchurp dekat sidebar blog diorang .saya dah lama ada churpchurp tapi terbiar je dan baru daftar nuffnang .kenapa dibiarkan ? okay .first, saya kan suka blogwalking. dan saya suka blog yang ada tips-tips, resepi dan islamic notes sebab saya seorang yang suka meneroka benda-benda baru .saya selalu nampak bloggers2 letak tips churpchurp and nuffnang and I langsung tak tahu apa apa pasal benda tu :D .saya cuma tertarik dengan ayat, "boleh menambah duit poket" so apalagi terus je saya sign up dengan perasaan yg sangat teruja .tapi earning saya tak meningkat langsung and I decided to stop. I think it just "ahh buang masa ja" since I still studied lagi that time .but now, saya rasa saya perlukan semua ni bila saya baca entry2 blogger ,cashout utk kali yg ke blablabla .so, why not saya try kan ? sekarang, 8share .yes, saya ada jugak .sungguh, earning saya sangat ciput .tapi saya sedang berusaha sebab Allah cakap rezeki ada di mana mana je .just berusaha ,berdoa dan bertawakal :) .terbaru, whohaa .ini lain sebab kita tebus point and ditukar kepada gadget bukan duit :)

and I want to introduce you about this, GUSHCLOUD .syarikat pengiklanan dari Singapore .baru bagi saya .taktahu pulak bagi awak :) saya baru sign up .sebelum tu ada jugak buat researced dekat google about this .and Alhamdulillah takde masalah. ada je yang dah cashout .and senang sangat buat duit .ini benefits yang saya dapat hasil carian saya tadi .

Perbandingan GushCloud berbanding ChurpChurp dan SaysMY
  • Gushcloud berasaskan pay per task dengan kerja mudah seperti LIKE facebook page, follow akaun twitter, post update ke twitter dan lain-lain lagi. Churpchurp dan saysmy pula berasaskan pengiklanan sebagai aktiviti utama,
  • GushCloud membayar dalam USD.
  • Sama dengan saysmy dan berbeza dengan churpchurp GushCloud juga ada sistem kumpul mata yang dikenali sebagai Karma Point (KP). Karma point ini boleh digunakan untuk redeem hadiah menarik.
  • Gushcloud boleh terima bayaran menggunakan paypal manakala dengan churpchurp guna cek, kena tunggu lama sedikit untuk cek sampai.
  • Ada yang kata sangat susah untuk mendapatkan klik untuk iklan churpchurp dan saysMY. Saya tak pasti, tetapi Gushcloud bukan berasaskan pay per click. Anda buat kerja, anda dibayar.
Kelebihan GushCloud Berbanding Sistem Kerja Online Yang Lain
Dalam sistem kerja online yang saya pernah lihat, prosesnya lebih kurang begini:
  1. Lihat tawaran kerja
  2. Terima kerja
  3. Buat kerja seperti yang diarahkan
  4. Hantar bukti samaada link, screenshot dan lain-lain.
  5. Tunggu pengesahan daripada ‘majikan’
Yang menariknya, Gushcloud menjadikan sistem kerja online :
  • Automatik dimana anda boleh menyiapkan kerja-kerja mudah tanpa perlu menghantar bukti kerana ianya automatik.(+1)
  • Cepat. Tidak sampai 1 minit untuk menyiapkan kerja. Perlu klik-klik sahaja.
  • Kebanyakan kerja tidak perlukan pengesahan ‘majikan’ pun.
  • Boleh lihat terus peningkatan jumlah wang dalam akaun (kecuali untuk kerja yang perlukan approval).
sumber: sini
aik. ramai dah yang terbeliak mata ni .sabar kak sabar .baca sampai habis. tadi saya try something .I follow in twitter, dah dapat berapa sen .tweet dapat lagi .share a link, orang click ,dapat lagi duit .harini saja boleh kumpulan seringgit lebih .senang sangat kan earning meningkat .haa excited dahh .okay ,apakata korang try .then, bagitahu dekat saya apa yang terjadi .best ke tak, okay .sign up disini

last, kalau GushCloud ni menipu ke apa, please bagitahu saya secepat mungkin ye .takut tersesat jauh .apa pun tak dapat nanti .
sebelum tu, boleh tolong klik iklan di sidebar blog saya tak ? dah tekan tu jangan silent pulak, bagitahu dekat cbox .tapi harus jujur la .biar saya tekan tekan klik awak pulak :) tolong apa salahnya kan :)


Blogger Nur Madihah said...

wow, macam best je! nak joinlah

 
Blogger Aqilah Azmi said...

wow baru lah :OOO

 

Post a Comment